(16-05-2024, 08:31 AM)MAV Kirjutas:(16-05-2024, 07:10 AM)v6sa Kirjutas: Mina ostsin Tööriistamarketi sirge komplekti ja väänasin punnsilmale sobivaks. Kui tahad, võin laenata homme õhtust. Või võtan esmaspa Sakku tööle kaasa.
Kui see Sulle tüli ei teeks, siis saaks äkki reedel kaasa võtta ja esmaspäeval saan tagasi tuua. Vastutasuks pakuks W126 kapoti linki, aga kuramus mul kah sellel kõrv katki. Pead leppima konjakiga. Võid küsida ka muid W126 juppe.
Eks lähen vast sama teed, et hangin sirged ja lasen kuskil gaaskeevitusega kõveraks. Kuna Eesti on pommiauk, siis arvan, et kuskilt lätist ja leedust saan ka õige asja osta. Isiklik komplekt peab ka olema
Sain oma komplekti kõveraid tähti ühelt Leedu teeninduselt ilge papi eest "lennupostiga" (kiire auto) siia. Kokkuvõttes polnudki seda vaja. Peale 5 minutit kant haaval nikerdamist lähenesin asjale mõistusega. Kõrvalistuja pool mati all on kaabliauk. Sellest ülesse ca 10cm uus 28mm ava ja sain otse sirga pulgaga poldile ligi. Pärast veidi mõksi ja uus kummilutt sisse lükata, ning edaspidi kõigil kergem. See oleks võinud juba tehases tehtud olla või siis väljaminevad kaablid kõrgemalt viia. German engineering. Kurat ma ei ehita ühtegi ehitist nii, et seda pole võimalik teenindada. Nagu uks ilma lingita. Seda saksa lollust piisavalt nähtud, eriti aku tühjendamine, kui aku juba tühi. Asja tuuma juurde: Tegelik probleem on hoopis starteri kohal oleva mootoripadja tähiku avamine. No pekki, hea seegi, et üldse näeb polti, aga käsi ei mahu isegi võtit paigaldama. Ilma mootori käpa eemaldamiseta ei mahu see starter kohe mitte kuidagi välja, rääkimata uue ja võimsama paigaldamisest. Kuidas eemaldada CLK starterit > võta mootor koos käigukastiga maha?
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,