22-03-2024, 05:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2024, 06:23 PM ja muutjaks oli Manifesto.)
(01-08-2023, 09:03 AM)v6sa Kirjutas: Temperatuuriandurist imetakse õhku läbi - õhu"pump" (pigem ventilaator) on kindalaeka taga. See kipub kinni jääma.
Soojenduse klappe juhitakse pulsilaiuse modulatsiooni põhimõttel. Ehk need on vooluta olekus lahti ja voolu antakse peale jaokaupa, kui liiga soojaks läheb, tõmmates klappe soovitud temperatuuri saamiseks piisavaks ajaks kinni. Multimeetriga seda hästi ei näe, aga tavaline hõõglamp näitab kenasti ära.
Enamasti on anomaaliate põhjuseks murdnud jooted kliimapaneeli trükkplaadil. Aga solenoidide kinnijäämine süsteemikogunenud sodi tõttu pole ka mitte tundmatu teema.
Tänud info eest, ma nüüd võtsin ennast kokku ja hakkasin tegelema sellega, võtsin kindalaeka laiali ja leidsin ka selle ventilaatori.
Nagu ma aru saan siis see ventilaator seal peaks õhku imema kui süüde sees on - mul ta seda ei teinud.
Lahendus teistele hädalistele tulevikus
Kui teil auto puhub ainult kas tulikuuma praktiliselt või jääkülma (vahepealset väga ei eksisteeri või siis kõigub) siis on tõenäoline, et teil kas see duo valve on kinni kiilunud ja/või (mis on tõenäolisem) on teil "aspirator blower" (teise nimetusega sampler motor) läbi minemas - tootekoodiga: 000 830 19 08.
Seda saab kergesti testida nii, et lõikate/rebite väikse tüki paberit ja asetate selle katuseluugi nupu kõrval olevasse avasse, see paberijupp peaks sinna lääma (kuna funktsioneeriv puhur tõmbab õhku sisse sealt), kui paber kukub alla siis see imur ilmselgelt ei tööta ja peate oma sampler motori üle vaatama, loodetavasti on kellelegi kasu sellest tulevikust.
Pildil näha ka millest jutt on, sinna topite siis lapikuti paberi jupi - mina igatahes hakkan nädalavahetusel seda duo valvet laamendama & vaatan äkki leian endale selle sampler motori ka kusaltki hea hinnaga.
[1991 Mercedes-Benz 250D - W124]
Mercedes-Benz Club Estonia
♛ Classically Distinguished, Forever Enthusiastic ♛