01-03-2024, 02:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-03-2024, 02:47 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Sellest -2korruse kardinast polnud 10a jooksul teadlik kuna pole kunagi avatud/poolavatud olekus näinud.
-1k rulooust jälgin jah iga kord pingsalt kuna sellel vaid teatud suht lühike tsükkel pärast tabletiga avamist. Samuti puudub takistusandur kuna see tuleb su peale oled sa veel all v mitte. Eelmise CL-kupeega sai korra tunda kuna G-st pikem ja palju betoonposte ning vahel vaja korra korrigeerida milleks enam öieti aega pole-siis tuligi vastu tagastanget kuid önneks vaid paar pea mittehoomatavat kriimu (BSH rahas 300€
Kaskot pole. Süü halduril (Forus haldus) kelle süül olukord tekkida sai.
Hetkeseisuga on nöus KÜ (kellele ka parklakommunaalarvetes igakuiselt kindlustusmakset maksame) nöus kahju korvama aga miskipärast vaid juhul kui kasutan Hiteh teenuseid mille kvaliteet vist nii vöi naa. Pidi kuluma 5 päeva.
Veho puhul (1660€ värv + antenn) oli pöhjenduseks et kuna tegemist 17a vana autoga siis ükski kindlustus ei suuna sel juhul esindusse.
Ka Plekk ja värv (pean veel auto ette näitama) ei sobi miskipärast - ainult Hiteh.
KÜ (KÜ kindlustus ?) nöuab arve siis ise hiljem kas haldurilt vöi LKF:ilt. Oli vahepeal vkommunikatsiooniprobleem halduri ja KÜ kindlustuse vahel mille selgitamisega läheb veel mitu kuud.
Auto vaja korda saada-esmajoones antenn kust vöib vett katusepaneeli pääseda.
Parklasse sissesöidul märge 2.2m (vöi 2.3m) lubatud körguseks. G 1.93m umbes.
Jah önnetus juhtus juba 16.10.23 esmaspäeval kl 12:10. Pakun et 12:00 oli ATS vms test olnud ning kardin mingi vea / hooldamatuse töttu osaliselt avatud asendisse jäänud.
Tegemist -2k väljasöidul -1korrusele kust algab üsna järsk vasakpööre mitmete betoonpostidega ning kus tuleb keskenduda nende rihtimisele ega pole enam aega mujale vahtida.
Samuti reageerib valgusandur antud kohas viimasel sekundil kus ollakse autoga sisuliselt juba kardina kohal.
Kardin oli avatud laest koigest u 30-40cm ning sulas halli värvi töttu halli betoonseinaga kokku + ebapiisav valgustus ja puuduvad hoiatusmärgid = kardinat oli prakt vöimatu märgata.
Samuti ei reageerinud kummalgi pool kardinat seinal olnud ”kardin üles” lüliti nupud. Nagu oleks kinni kiilunud. Kardin nüüdseks ära löigatud ja vahetusel uue vastu.
Vaevalt jah et poleer päästab kuid ehk pääseb täielikust värvimisest (=orig värvi eemaldus) värvihajutamisega? Katsun Plekk ja värv arvamuse saada.
Oli lihtsalt ebaönn - 10min varem v hiljem oleks arvatavasti olukorrast pääsenud.
Tavaautod ja linnamaasturid mahtusid ilusti- probleem just G ja 1 sissesöitva Land Cruiseriga kelle kohaletulnud hooldusmehega päästsime töstes veidi kardinat.
-1k rulooust jälgin jah iga kord pingsalt kuna sellel vaid teatud suht lühike tsükkel pärast tabletiga avamist. Samuti puudub takistusandur kuna see tuleb su peale oled sa veel all v mitte. Eelmise CL-kupeega sai korra tunda kuna G-st pikem ja palju betoonposte ning vahel vaja korra korrigeerida milleks enam öieti aega pole-siis tuligi vastu tagastanget kuid önneks vaid paar pea mittehoomatavat kriimu (BSH rahas 300€
Kaskot pole. Süü halduril (Forus haldus) kelle süül olukord tekkida sai.
Hetkeseisuga on nöus KÜ (kellele ka parklakommunaalarvetes igakuiselt kindlustusmakset maksame) nöus kahju korvama aga miskipärast vaid juhul kui kasutan Hiteh teenuseid mille kvaliteet vist nii vöi naa. Pidi kuluma 5 päeva.
Veho puhul (1660€ värv + antenn) oli pöhjenduseks et kuna tegemist 17a vana autoga siis ükski kindlustus ei suuna sel juhul esindusse.
Ka Plekk ja värv (pean veel auto ette näitama) ei sobi miskipärast - ainult Hiteh.
KÜ (KÜ kindlustus ?) nöuab arve siis ise hiljem kas haldurilt vöi LKF:ilt. Oli vahepeal vkommunikatsiooniprobleem halduri ja KÜ kindlustuse vahel mille selgitamisega läheb veel mitu kuud.
Auto vaja korda saada-esmajoones antenn kust vöib vett katusepaneeli pääseda.
Parklasse sissesöidul märge 2.2m (vöi 2.3m) lubatud körguseks. G 1.93m umbes.
Jah önnetus juhtus juba 16.10.23 esmaspäeval kl 12:10. Pakun et 12:00 oli ATS vms test olnud ning kardin mingi vea / hooldamatuse töttu osaliselt avatud asendisse jäänud.
Tegemist -2k väljasöidul -1korrusele kust algab üsna järsk vasakpööre mitmete betoonpostidega ning kus tuleb keskenduda nende rihtimisele ega pole enam aega mujale vahtida.
Samuti reageerib valgusandur antud kohas viimasel sekundil kus ollakse autoga sisuliselt juba kardina kohal.
Kardin oli avatud laest koigest u 30-40cm ning sulas halli värvi töttu halli betoonseinaga kokku + ebapiisav valgustus ja puuduvad hoiatusmärgid = kardinat oli prakt vöimatu märgata.
Samuti ei reageerinud kummalgi pool kardinat seinal olnud ”kardin üles” lüliti nupud. Nagu oleks kinni kiilunud. Kardin nüüdseks ära löigatud ja vahetusel uue vastu.
Vaevalt jah et poleer päästab kuid ehk pääseb täielikust värvimisest (=orig värvi eemaldus) värvihajutamisega? Katsun Plekk ja värv arvamuse saada.
Oli lihtsalt ebaönn - 10min varem v hiljem oleks arvatavasti olukorrast pääsenud.
Tavaautod ja linnamaasturid mahtusid ilusti- probleem just G ja 1 sissesöitva Land Cruiseriga kelle kohaletulnud hooldusmehega päästsime töstes veidi kardinat.