29-02-2024, 03:36 PM
Rõhupaake (Pressure tank) on 3 tk.
I on pumbaliini peal, R230 on pumbaliini oma juhipoolse esitiiva all, logari eemaldades üsna hea ligipääs ja väga kergesti vahetatav. Ratas alt ja logar minema, mina tegin ilma tõstukita seda.
II on tagasillale, R230 on juhipoolse tagumise koopa juhipoolses kereõõnsuses. Seal mugavam kui tõstuk on.
III on esisillale, asub juhipoolses koopas ja esistange vahel. Seal ilma tõstukita lähed hulluks. Altpoolt vaja põhjakatted ka ära võtta, et ligi pääseb sinna.
Sellest unustasin tööhoos pilti teha.
Mina olen julgend ainult OEM paake kasutada. Omal Googeldasin ka seda Cortego't läbi ja lähki aga ma ei saanud kindlust, kaugeltki seda kindlust, et OEM tootja on. Kust see info?
Solenoidide (elektromagnet) klappidega ei juhtu midagi reeglina, simmerlingid/tihendid annavad järgi.
Remondikomplektid on müügil, võtad klapimooduli maha autolt, laua peal saad solenoidid lahti ja kõik O-rõngad ära vahetada.
Youtube on videosid täis.
AGA, mis on A ja O kogu tööprotsessi juures ABC-ga, on PUHTUS! Üks liivatera valesse kohta ja jama majas. See eeldab piinliku puhtust, survepesu abiks kui logarid maas ja hiljem brakecleaneri tünnid jnje.
Võsa - mis on SLS surve? Kas seal mitte pole olulisemalt väiksemad rõhud, kui ABC puhul.
ABC puhul mina ei tea, et gaas nn jupiti lekkida saaks membraanist. Seal on 250 ATM min vasturõhk ja kui see membraan läheb, siis selle surve juures käib see tühjaks kohe (nytrogene) gaasist.
On tegelasi, kellel on need purunenud kummimembraani tükid auto süsteemi peale "jalutama läinud", seal pole muud teha, kui KOGU süsteem välja vahetada.
Miks ma viitsin ka sellest kirjutada - ABC on tegelt loogiline ja väga lahe, kui tegelt üsna lihtsalt hallatav süsteem tänaseks.
Tandempump on hinnaline endiselt, amordid ka (žarniire saab täna vahetada eraldi), muu on tegelt ünsa OK kulureaga.
Ja no sõita, krt, kes korra saanud tunde kätte on, ei taha seda uimast õhku enam kogeda, just rasketel/suurtel autodel.
I on pumbaliini peal, R230 on pumbaliini oma juhipoolse esitiiva all, logari eemaldades üsna hea ligipääs ja väga kergesti vahetatav. Ratas alt ja logar minema, mina tegin ilma tõstukita seda.
II on tagasillale, R230 on juhipoolse tagumise koopa juhipoolses kereõõnsuses. Seal mugavam kui tõstuk on.
III on esisillale, asub juhipoolses koopas ja esistange vahel. Seal ilma tõstukita lähed hulluks. Altpoolt vaja põhjakatted ka ära võtta, et ligi pääseb sinna.
Sellest unustasin tööhoos pilti teha.
Mina olen julgend ainult OEM paake kasutada. Omal Googeldasin ka seda Cortego't läbi ja lähki aga ma ei saanud kindlust, kaugeltki seda kindlust, et OEM tootja on. Kust see info?
Solenoidide (elektromagnet) klappidega ei juhtu midagi reeglina, simmerlingid/tihendid annavad järgi.
Remondikomplektid on müügil, võtad klapimooduli maha autolt, laua peal saad solenoidid lahti ja kõik O-rõngad ära vahetada.
Youtube on videosid täis.
AGA, mis on A ja O kogu tööprotsessi juures ABC-ga, on PUHTUS! Üks liivatera valesse kohta ja jama majas. See eeldab piinliku puhtust, survepesu abiks kui logarid maas ja hiljem brakecleaneri tünnid jnje.
Võsa - mis on SLS surve? Kas seal mitte pole olulisemalt väiksemad rõhud, kui ABC puhul.
ABC puhul mina ei tea, et gaas nn jupiti lekkida saaks membraanist. Seal on 250 ATM min vasturõhk ja kui see membraan läheb, siis selle surve juures käib see tühjaks kohe (nytrogene) gaasist.
On tegelasi, kellel on need purunenud kummimembraani tükid auto süsteemi peale "jalutama läinud", seal pole muud teha, kui KOGU süsteem välja vahetada.
Miks ma viitsin ka sellest kirjutada - ABC on tegelt loogiline ja väga lahe, kui tegelt üsna lihtsalt hallatav süsteem tänaseks.
Tandempump on hinnaline endiselt, amordid ka (žarniire saab täna vahetada eraldi), muu on tegelt ünsa OK kulureaga.
Ja no sõita, krt, kes korra saanud tunde kätte on, ei taha seda uimast õhku enam kogeda, just rasketel/suurtel autodel.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”