28-02-2024, 05:38 PM
Ja mida see vaht seal tegema peaks?
Vaht on ikkagi vahustatud šampoon, šampoon eeldab käsipesu. Viimse vajalikkus ikka siis, kui auto tugevalt määrdunud.
Sul seal parklas kopitav auto ei määrdu, tekib tolm ja muu seistes tekkiv olme.
Minu silmis/kogemuses vaht mõttetu. Selle puhul on A ja O just leotus.
Seisvale autole Sul pigi ei korju, seega pigileotust vaja ei ole. (Siin tehke ka vahet petrooloeumi ja lahustipõhisel pigileotusel! Viimane sööb kummid kõik ära, kiire toimivuse tõttu kahjuks enamus pesulaid kasutab seda).
Kahjuks enamus mündikates on see leotusaine väga-väga mittetoimiv.
Minu soovitus - sõidad autoga mündikasse, lased oma surveanumas oleva leotusaine autole peale, sügad mune 2 minutit, mündid sisse ja survekaga auto üle.
Kas kuivatada viitsid või ei, on oma valik. Korralik nahalapp teeb hea töö. Fiiberlapp (klaasidel) lõppkuivatuse.
Kogu asja võtmeküsimus on leotusaines! Hea leotusaine on efektiivsem ka ülimäärdunud velgedel kui velljehape jnje.
Vaht on ikkagi vahustatud šampoon, šampoon eeldab käsipesu. Viimse vajalikkus ikka siis, kui auto tugevalt määrdunud.
Sul seal parklas kopitav auto ei määrdu, tekib tolm ja muu seistes tekkiv olme.
Minu silmis/kogemuses vaht mõttetu. Selle puhul on A ja O just leotus.
Seisvale autole Sul pigi ei korju, seega pigileotust vaja ei ole. (Siin tehke ka vahet petrooloeumi ja lahustipõhisel pigileotusel! Viimane sööb kummid kõik ära, kiire toimivuse tõttu kahjuks enamus pesulaid kasutab seda).
Kahjuks enamus mündikates on see leotusaine väga-väga mittetoimiv.
Minu soovitus - sõidad autoga mündikasse, lased oma surveanumas oleva leotusaine autole peale, sügad mune 2 minutit, mündid sisse ja survekaga auto üle.
Kas kuivatada viitsid või ei, on oma valik. Korralik nahalapp teeb hea töö. Fiiberlapp (klaasidel) lõppkuivatuse.
Kogu asja võtmeküsimus on leotusaines! Hea leotusaine on efektiivsem ka ülimäärdunud velgedel kui velljehape jnje.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”