31-01-2024, 12:25 PM
Mängin taaskord mõttega tuua midagi tõusva päikese maalt.
Sõela peale on tegelikult jäänud 2 varianti. Mudelitähis sama aga auto iseloomud täiesti erinevad. Jutt siis 211 keres m113k mootoriga isendist või tänapäeval juba eksootiline w210 .
Mõlemad autod on omaette väärtusega, näiteks 210 E55 oli viimane auto, mille kere rändas Affalterbach´i AMG tehasesse, kus see pandi AMG töötajate poolt lõplikult kokku( analoogina w124 500 kus tehti koostööd Porschega). 211 puhul on tegemist ainsa mootoriga millele pandi peale kompressor ja midagi arvatavasti enam kunagi ei juhtu. Lisaks veel mudugi asjaolu, et 210 veel annab seda vanakooli hõngu(vb suht triviaalne näide aga keskkonsoolist rändasid aknaklaaside juhtimise nupud ukse külge alates 211)
Praegu vaadates on Jaapanis mõlema mudeli hinnad peaaegu sarnased.
210 keres toodeti minu teada 12 000 tk, 211 kindlasti rohkem.
Mis mõtted siinsel rahval on?
Sõela peale on tegelikult jäänud 2 varianti. Mudelitähis sama aga auto iseloomud täiesti erinevad. Jutt siis 211 keres m113k mootoriga isendist või tänapäeval juba eksootiline w210 .
Mõlemad autod on omaette väärtusega, näiteks 210 E55 oli viimane auto, mille kere rändas Affalterbach´i AMG tehasesse, kus see pandi AMG töötajate poolt lõplikult kokku( analoogina w124 500 kus tehti koostööd Porschega). 211 puhul on tegemist ainsa mootoriga millele pandi peale kompressor ja midagi arvatavasti enam kunagi ei juhtu. Lisaks veel mudugi asjaolu, et 210 veel annab seda vanakooli hõngu(vb suht triviaalne näide aga keskkonsoolist rändasid aknaklaaside juhtimise nupud ukse külge alates 211)
Praegu vaadates on Jaapanis mõlema mudeli hinnad peaaegu sarnased.
210 keres toodeti minu teada 12 000 tk, 211 kindlasti rohkem.
Mis mõtted siinsel rahval on?