10-11-2023, 11:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-11-2023, 11:39 AM ja muutjaks oli Eero_S.)
Gramm enne 350k täitumist jooksid sõidupealt padjad tühjaks.
Kuna tühjade patjadega pikka sõitu ette võtta ei soovitatud, siis sai ta treilapeal remonti sõidutatud.
Vahetusse läks seekord vasakpoolne tagumine õhkpadi(250€) ja kompressor(arnott, 750€).
Sama soojaga sai ära tehtud hooldus ja veepumba vahetus.
Vahetult enne seda said alla ka talverehvid. Märkimata on jäänud, et suve keskel said alla uued suverehvid, seekord osutusid valikuks Sailuni Atrezzo ZSR'id, sama soojaga vahetati ära ka kundepoolne esimene rehvirõhu andur.
Kuna ma ise selle autoga enam põhimõtteliselt ei sõida, siis eile remondist ära tuues oli halva üllatusena see, et auto sõidab sirgel teel rooli lahti lastes paremale kraavi minema. Kas sai ta nüüd haiget, kui padjad tühjaks jooksid või on sillas miski kulumine toimunud. Tuleb veel üks retk remonti minna.
Kuna tühjade patjadega pikka sõitu ette võtta ei soovitatud, siis sai ta treilapeal remonti sõidutatud.
Vahetusse läks seekord vasakpoolne tagumine õhkpadi(250€) ja kompressor(arnott, 750€).
Sama soojaga sai ära tehtud hooldus ja veepumba vahetus.
Vahetult enne seda said alla ka talverehvid. Märkimata on jäänud, et suve keskel said alla uued suverehvid, seekord osutusid valikuks Sailuni Atrezzo ZSR'id, sama soojaga vahetati ära ka kundepoolne esimene rehvirõhu andur.
Kuna ma ise selle autoga enam põhimõtteliselt ei sõida, siis eile remondist ära tuues oli halva üllatusena see, et auto sõidab sirgel teel rooli lahti lastes paremale kraavi minema. Kas sai ta nüüd haiget, kui padjad tühjaks jooksid või on sillas miski kulumine toimunud. Tuleb veel üks retk remonti minna.