04-11-2023, 01:16 PM
(04-11-2023, 10:57 AM)Svensi Kirjutas:(03-11-2023, 09:24 PM)v6sa Kirjutas: Kurb kuulda, aga sääraseid asju ei remondi mitte kuidagi neti teel. Hakkad aga suitsu järgi otsast minema ja lõpuks jõuad põhjuseni. Kui auto enne maha ei põle...
Ausõna ma ei tahtnud, et keegi siin remontima hakkaks. Kuna aga nädala vahetus ja täna väga keegi ei remondi siis uurisin natuke maad, ehk kellegil veel selline olukord olnud ja oskab kaasa rääkida, aga nagu näha siis esimesena tulevad ikka targutajad.
Mind on tihti sõimatud targutajaks... Eriti nende poolt, kes ise autot ei tunne ja loodavad, et netidiagnoos auto müstiliselt korda teeb. Mul on Sulle sitt uudis: säärast segase põhjusega "suitsemist" (mis võis olla ka aur) saab jälitada ainult siis, kui seda suitsu kapoti alt tuleb. Kas seal suitses juhtmestik juhuslikust lühisest, kollektorile sattunud õli (kus see siis pärines?), piduriketastele pritsinud vesi (jah, ma tean - kettad ei olnud rautpold kuumad, eksole), algavast jahutussüsteemi lekkest kuumale metalliel sattunud jahutusvedelik - seda käike räägivad suitsu värv ja lõhn. Neid Sa aga algselt ei kirjeldanud...
Proovime siis uuesti: mis värvi oli "suits"? Kas see hajus kohe mootorikatte alt välja pääsedes või vähehaaval ja oli näha suitsupööriseid? Kas "suits" lõhnas kibedalt, mõrkjalt või läägelt? Kas suits kadus koos mootori väljasuretamisega kohe või alles mõne aja pärast? Kas jahutusvedelik kaob? Kas mootoriõli on puhas või valge/hall? Palju on mootori õlikorgi all valget löga?