14-09-2023, 02:34 PM
(07-05-2023, 07:14 AM)jass161 Kirjutas:
Tere. Esimesed 1500km ja ving salongist kadunud. Lisaks tundub, et autol on madala pöörete( 1500-1800rpm) juures rohkem väänet. Ju turbo spoolib nüüd nii nagu peab! Kollektori eemaldamine vianol äärmiselt vastik töö( ligipääs raskendatud). Enamus aega kulus murdunud poldide kuumutamisele ja puurimisele. Ajakulu ca 8h.
Tere. Kas kollektori sees toru uue panite või viskasite ta minema? Endal sama probleem präegu. Ja mõtlen kas osta uue (päris kallis) või teha sama tööd. Aga mul kollektori sees rostevaba toru logiseb, tean et tema tükkid võivad turbo sisse lennata. Nettist ei leidnud mingit infot et välja visata või panna uue toru sisse..