23-08-2023, 03:55 PM
Umbes kuu aega tagasi tekkis sümptom, et paar sekundit pärast foori taga seisma jäämist lülitab käigukast automaatselt D pealt N peale. Siis tuli käsitsi tagasi panna, et edasi sõita.
Proovisin, et probleem esineb Eco ja Comfort režiimis. Kui Sport või Sport+ peale panen, siis seda muret pole.
Hiljem panin tähele, et Sport režiimis läheb auto hoopis 3. käiguga kohalt minema.
Hommikuti käivitades on esimesed 10-15 minutit sõitu ka Comfortiga ok.
Muid probleeme käiguvahetusega ei tähelda, kiirendab normaalselt, ka maanteel 9. käiguni välja. Veidraid helisid või tõmblemist pole.
Töökojas arvati, et tuleks vahetada käigukasti elektrihüdraulika osa, varuosa hind üle 2000 euro.
Kuna mul pole 100% kindlust, et see vahetus on optimaalne lahendus või et see üleüldse probleemi lahendab, siis uurin, kas on kellelgi sarnast asja esinenud või mõtteid, mida proovida?
Proovisin, et probleem esineb Eco ja Comfort režiimis. Kui Sport või Sport+ peale panen, siis seda muret pole.
Hiljem panin tähele, et Sport režiimis läheb auto hoopis 3. käiguga kohalt minema.
Hommikuti käivitades on esimesed 10-15 minutit sõitu ka Comfortiga ok.
Muid probleeme käiguvahetusega ei tähelda, kiirendab normaalselt, ka maanteel 9. käiguni välja. Veidraid helisid või tõmblemist pole.
Töökojas arvati, et tuleks vahetada käigukasti elektrihüdraulika osa, varuosa hind üle 2000 euro.
Kuna mul pole 100% kindlust, et see vahetus on optimaalne lahendus või et see üleüldse probleemi lahendab, siis uurin, kas on kellelgi sarnast asja esinenud või mõtteid, mida proovida?