22-08-2023, 02:37 PM
Tere,
Kui endal kunagi käisid v12 mõtted peas, siis lõpuks tõmbas hoo maha teadmine, et ka sellel mootoril on õlijahuti tihendid(ilmselt oli need õlijahuti omad, sellest uitmõttest juba mõnda aega möödas) õnnetukesed. Tuleb muidugi aru saada, et miski pole igavene ja tänaseks on need tihendid ka üsna eakad.
Igatahes, kui v6`el on nendeni pääsemine üksjagu töömahukas, siis v12 puhul tähendas see vististi isegi plokkude eemaldamis. Minu mäletamist mõõda ka kõige optimistlikum eelarve selle töö juures oli suurusjärgus 5000-6000€ ja kurb tõsiasi on ka see, et need lekked jäävad mingi aja tagant korduma. Jah, loota võib, et keegi on selle arve pidanud hiljuti alla neelama, aga kui see kirves seisab enda pea kohal, siis mina lõin vedelaks. Loodetavasti mäletasin eelnevat õigesti.
Lisaks on süütepoolidega ka üksjagu probleeme ja need on 6 silindri kaupa. Uue hind oli taas kosmos, USA` keegi on pühendunud nendele v12`tele ja taastas neid. Üks süütepool taastatuna maksis järsku 1500€. nii et jah, jupid on kallid ja kas meil siin keegi Eestis liiga hästi nende mootorite elustamise ja hingeeluga sinapeal on... ei tea, aga pigem ei ole kindel. Tegu ongi omaaegse tipptehnoloogiaga ja nõudis nende loojatelt palju ning nõuab ka hilisematelt hooldajatelt palju. Kuna neid ju liikvel ülivähe, siis ei saa mingit liigset kogemust meite remontijatel kellelgi olla. Ei tahtnud vist Vehogi nendega tegeleda.
Herki
Kui endal kunagi käisid v12 mõtted peas, siis lõpuks tõmbas hoo maha teadmine, et ka sellel mootoril on õlijahuti tihendid(ilmselt oli need õlijahuti omad, sellest uitmõttest juba mõnda aega möödas) õnnetukesed. Tuleb muidugi aru saada, et miski pole igavene ja tänaseks on need tihendid ka üsna eakad.
Igatahes, kui v6`el on nendeni pääsemine üksjagu töömahukas, siis v12 puhul tähendas see vististi isegi plokkude eemaldamis. Minu mäletamist mõõda ka kõige optimistlikum eelarve selle töö juures oli suurusjärgus 5000-6000€ ja kurb tõsiasi on ka see, et need lekked jäävad mingi aja tagant korduma. Jah, loota võib, et keegi on selle arve pidanud hiljuti alla neelama, aga kui see kirves seisab enda pea kohal, siis mina lõin vedelaks. Loodetavasti mäletasin eelnevat õigesti.
Lisaks on süütepoolidega ka üksjagu probleeme ja need on 6 silindri kaupa. Uue hind oli taas kosmos, USA` keegi on pühendunud nendele v12`tele ja taastas neid. Üks süütepool taastatuna maksis järsku 1500€. nii et jah, jupid on kallid ja kas meil siin keegi Eestis liiga hästi nende mootorite elustamise ja hingeeluga sinapeal on... ei tea, aga pigem ei ole kindel. Tegu ongi omaaegse tipptehnoloogiaga ja nõudis nende loojatelt palju ning nõuab ka hilisematelt hooldajatelt palju. Kuna neid ju liikvel ülivähe, siis ei saa mingit liigset kogemust meite remontijatel kellelgi olla. Ei tahtnud vist Vehogi nendega tegeleda.
Herki