(19-08-2023, 08:41 PM)siimruz Kirjutas: Kas ehk keegi oskab õelda selle õnnetuse tausta kohta midagi:
https://www.auto24.ee/soidukid/3826927
Eestis tundub et arvel pole.
Siim
See automüügi ettevõte ei ole just väga usaldusväärne. Väljast ja seest timmitakse puhtaks ja ihaldusväärseks. Võib juhtuda, et osa olulisi märgutulesid on eemaldatud või manipuleeritud. See ei pruugi alati nii olla, aga selle müüja tagasiside on selline.
Läbisõit korruta kohe kolme või neljaga!
Ilma täiskontrollita margiesinduses ei soovita mitte mingil juhul.
Auto ise pika kere ja V12 mootoriga on ju puhas unistus.
Vaata originaalkatalüsaatorite olemasolu, ABC vedrustuse toimimist, sh. kompressori hääl.
Aku peab olema värske ja õiges suuruses. See auto ei talu, kui aku mahtuvust vähe.
Pidurid üli tundlikud effektsetele deffektidele, aknad lahti ja ei tohi mingit kahinat ja vilet olla. Mistahes kahin, eriti rattalaagrites läheb kalliks maksma.
Püsikiiruse hoidja, distantsi hoidja, kui on, tuleb kontrollida - tuvastab ka kõigi abs andurite vea sellega.
Võtmete olemasolu vähemalt kaks ja füüsiline võti. Kontrollida kõigi füüsiliste lukkude toimimist, eriti tähtis on saada pagassi, kui aku tühi.
Softclose funktsioonid kontrolli. Katuseluugi tihedus. Peeglite liikumine, kõik istme funktsioonid. Parkimisandurid. Valgustite automaatika. Tagatulede ussitamine.
Käigukast kontrollida, kõik vahetused peavad olema pehmed ja ilma jõnksuta.
Niiskus pagassis kontrollida.
Õlilekked kontrollida. Küünlajuhtmed kontrollida. Mitte üks silinder ei tohi vahele jätta. Selle mootori puhul pole ka pisiremont odav.
Juutuub täis W220 ostukontrolli videoid.
Igal juhul tuleb üle vaadata põhjakatete alla, mis varjavad kogu korrosiooni.
Kui tiiva äär mistahes otsast juba ussitab, siis on põhi nagu Flinstone autol. Kui tõstekohad väändunud või pehmed, siis võid juba eos arvestada koheselt min. 2500 keretöödele (istmete, sisu, polstri eemaldus, rooste eemaldamine, keevitused, korrosioonitõrje, kaitse, värvitööd, pärast veakoodide kustutamine jne.) ja nii hakkabki olema. See kere mädaneb korralikult. Rekin juba varsti pool aastat enda omal kere ja ikka immitseb kuskilt peale vihma pruuni vett välja.
Tegemist on hobiautoga. W220 ei ole just kõige usaldusväärsema kvaliteediga ja hoiatan ette, et selle ülalpidamine on väga kulukas! Kütusekulu on siinkohal täiesti teisejärguline teema. Võta parem armuke Sõidumõnu saab igatahes garanteeritud.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,