15-08-2023, 03:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-08-2023, 04:29 PM ja muutjaks oli ktmduke.)
(15-08-2023, 02:42 PM)v6sa Kirjutas: Sul lööb üks pihusti kõvemini, kui sellele eelnev. Mootor ei rappu, vaid "lainetab".
Süüdlase saad kätte, kui lõdvendad töötaval mootoril survetoru mutreid ja jälgid mootori käitumist. See, mis mõjutqab vähim, on närgem ja mis mõjutab kõige rohkem, on liiga tugev. ETTEVAATUST, kütus 170+ bar rõhu all!!!
Eeldusel, et mootori surved on võrdsed ja KSP etteanded on võrdsed (tasandatud). Siin on seda tülikat nüanssi selgitatud:
Kütuse pulseerimine püstises filtris on ootuspärane ja kuniks filtris kütust on, pole sellest ka häda.
Ole sa tänatud . Kas survetorude all mõtled pihustitorusid?
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
FB: Mercedes-benz klubi MTA