15-08-2023, 02:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-08-2023, 07:00 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Sul lööb üks pihusti kõvemini, kui sellele tööjärjekorras! eelnev. Mootor ei rappu, vaid "lainetab".
Süüdlase saad kätte, kui lõdvendad töötaval mootoril survetoru mutreid ja jälgid mootori käitumist. See, mis mõjutab vähim, on nõrgem ja mis mõjutab kõige rohkem, on liiga tugev. ETTEVAATUST, kütus 170+ bar rõhu all!!!
Eeldusel, et mootori surved on võrdsed ja KSP etteanded on võrdsed (tasandatud). Siin on seda tülikat nüanssi selgitatud:
Kütuse pulseerimine püstises filtris on ootuspärane ja kuniks filtris kütust on, pole sellest ka häda.
Süüdlase saad kätte, kui lõdvendad töötaval mootoril survetoru mutreid ja jälgid mootori käitumist. See, mis mõjutab vähim, on nõrgem ja mis mõjutab kõige rohkem, on liiga tugev. ETTEVAATUST, kütus 170+ bar rõhu all!!!
Eeldusel, et mootori surved on võrdsed ja KSP etteanded on võrdsed (tasandatud). Siin on seda tülikat nüanssi selgitatud:
Kütuse pulseerimine püstises filtris on ootuspärane ja kuniks filtris kütust on, pole sellest ka häda.