05-08-2023, 08:18 AM
Stabiilsuskontrolli üks komponente on elektrooniline diferentsiaali"lukk"ETS/ETC. Selle töötamiseks vaja, et mootor toodaks piisavalt väänet ületamaks pidamist omava ratta pööramiseks vajalikku takistust. Libisevalt ratast pidurdatatakse piduriga, mis võtab umbes pool sekundit aega. Ehk asi näeb praktikas välja nii: hakkad liikuma ja ratas tõmmatakse ringi. Nüüd ei tohi gaasi tagasi anda, vaid tuleb hoida peal nii 1500 pööret automaadiga (manuaalil võib ka vähem) ja lasta autol pidureid vaheldumisi pruukides auto liikuma loksutada. Toimib väga hästi kõval pinnal, kui ühe ratta all on pidamist liikumasaamise jagu ja teisel ei ole. Ei toimi üldse pehmel pinnal (kaevab esimese üritusega kohe sisse ära) ja sellisel pinnal, kus kummagi ratta all pidamist lihtsalt ei ole. Rääkigu turundus, mida tahes, aga füüsika vastu ei saa ei elektroonikaga.
Quaifet kiidetakse, aga kui just rallit ei sõida/igapäevaselt pehmes ei ukerda, siis saab ETC päris hästi elatud. Peaasi, et ratta ringitõmbamise järel gaasi tagasi ei anna, vaid piisava veo peale jätad!
Quaifet kiidetakse, aga kui just rallit ei sõida/igapäevaselt pehmes ei ukerda, siis saab ETC päris hästi elatud. Peaasi, et ratta ringitõmbamise järel gaasi tagasi ei anna, vaid piisava veo peale jätad!