06-07-2023, 04:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-07-2023, 04:14 PM ja muutjaks oli MAV.)
(05-07-2023, 12:27 PM)Rolz Kirjutas: Lahe, kui omanikud "haaravad härjal" sarvist!Kahjuks on nii, et mulle meeldivad S klassist ainult W140, W220 ja W221. Uuema jaoks oleks asjalikumaid investeeringuid ja õnneks ei meeldi need järgmised tahvelarvutid ja moekaubad mitte üldse.
Iseküsimus on, kas see W220 500 seda ka väärt on.
Kere on kahjuks biolagunev ja selle protsessi kiirus on ajas progresseeruv.
Praeguses kogus on W140, C140, W220, A208, X164, lisaks vale marki sõidukeid, kes kõik vajavad pidevalt tähelepanu.
Hoian neid nagu sitta pilpa peal ja usun et kered kestavad kenasti järgmised 10-20 aastat, sealhulgas ka W220, kui tehtud saan (mootor on juba ammu tipptopp korras ja lekkevaba). Kõik kerevahed said ohtras koguses Terosoni roostemuunduriga töödeldud, kaitsekihi ja siis Terosoni vaha täis lastud. Invetseeringutest rääkides jah, keemiat läinud vist tuhande eest vähemalt, kui oma ohtlike jäätmete kasti vaatan.
Sellest autost võiksin omaette teema teha, aga ma ei viitsi kunagi pilte teha. Enda teada tegin isegi pildid auklikust kerest, aga ju siis oli ainult mõttes. Praegu tehtud piltidel on veenired peale vihma, mis tekitavad küsimusi. Uksed ja summuti on hetkel peale korrosiooonitõrjet kaitsekihi all, pole veel jõudnud puhastada, viimistleda ja värvida. Reha auto all ootab lihtsalt keevituse järjekorda, et seda ära ei unustaks.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,