05-07-2023, 12:27 PM
Lahe, kui omanikud "haaravad härjal" sarvist!
Iseküsimus on, kas see W220 500 seda ka väärt on.
Kere on kahjuks biolagunev ja selle protsessi kiirus on ajas progresseeruv.
Ilmselt oleks tegu hea investeeringuga, kui täna osta kokku roostest puhtaid keredetaile ja neid talletada (muidugi väga ideaalseid tingimusi selleks vaja ), ning tulevikus realiseerida hobisõidukitest omanikele.
Aga paar minu tähelepanekut.
1) M113 on ikka täielikult lollikindel mootor. KUNIKS seal pole tõesti mõni Soome ehitaja silikooni ja Makroflexiga kallal käinud.
Mis on (loomulikult pidamisel / mõistliku ekspluatatsiooni tulem) allaandvad kohad:
A) Kambrikaane tihendid - hakkavad kenasti lekkima ja lõpuks saab süütepoolid uued osta. Ei maksa originaalina suurt midagi ja töö kergelt tehtav. Nett on õpetusi täis, Nm leitavad.
Ja muideks kambrikaante õhutuskambrite kaaned käivadki tehase poolt nähtuna silikooniga.
B) Vända simmer. M113 kaasnev nõrkus. See hakkab 150k + km juba kenasti lekkima. Lõpuks on hooratas ka lögane ja vändaandureid saab tihti vahetada (ei käivitu).
Vahetada tuleb koos tagumise kaanega (on uuendatud koodid), uute poltidega ja üksiti koos hoorata poltidega. Samuti nett õpetusi täis, koodid ja Nm leitavad.
Kast tuleb maha võtta, muus osas suht lihtne töö. Isegi õli ei tule väljutada. R230 võtsin ette, ei mahtund hinge, et alt märg oli.
Ja mõttekäigud Sinu teemast:
A) Jaapan - nii ongi, see ei ole mingi imedemaa, nagu siin kõik arvavad. Kuumus, kuumus ja veelkord kuumus. Mootorite tihendite elastsusest ongi järel ainult kunagi teadmine, et see
seal oli. Kõik on kuivanud ja oma tööeesmärgi kaotanud. Kivikõvad ja hakkavadki kõik järjest lekkima. Sama on ka sisudetailidega, nende maht on reaaslet muutunud ja kõik nigiseb-nagiseb, elab oma elu lõpuks. LS võib vabalt olla 60k, see ei näita midagi. Kui on olnud garažeeritud auto, on olukord muidugi kõvasti parem. UV ja kuumus lihtsalt nõuavad seal oma.
B) Need hüppersupper nanaotehnoloogiselt saja elektroodiga küünlad - MB mootorid on sigatundlikud nende osas ja probleeme rohkem, kui kasu. Mootori töö suudavad need kenasti halvata. NGK / BEHRU ja asi nii, nagu vaja.
PS Keretöödest oleks hvuitav pilte näha!
Edu!
Iseküsimus on, kas see W220 500 seda ka väärt on.
Kere on kahjuks biolagunev ja selle protsessi kiirus on ajas progresseeruv.
Ilmselt oleks tegu hea investeeringuga, kui täna osta kokku roostest puhtaid keredetaile ja neid talletada (muidugi väga ideaalseid tingimusi selleks vaja ), ning tulevikus realiseerida hobisõidukitest omanikele.
Aga paar minu tähelepanekut.
1) M113 on ikka täielikult lollikindel mootor. KUNIKS seal pole tõesti mõni Soome ehitaja silikooni ja Makroflexiga kallal käinud.
Mis on (loomulikult pidamisel / mõistliku ekspluatatsiooni tulem) allaandvad kohad:
A) Kambrikaane tihendid - hakkavad kenasti lekkima ja lõpuks saab süütepoolid uued osta. Ei maksa originaalina suurt midagi ja töö kergelt tehtav. Nett on õpetusi täis, Nm leitavad.
Ja muideks kambrikaante õhutuskambrite kaaned käivadki tehase poolt nähtuna silikooniga.
B) Vända simmer. M113 kaasnev nõrkus. See hakkab 150k + km juba kenasti lekkima. Lõpuks on hooratas ka lögane ja vändaandureid saab tihti vahetada (ei käivitu).
Vahetada tuleb koos tagumise kaanega (on uuendatud koodid), uute poltidega ja üksiti koos hoorata poltidega. Samuti nett õpetusi täis, koodid ja Nm leitavad.
Kast tuleb maha võtta, muus osas suht lihtne töö. Isegi õli ei tule väljutada. R230 võtsin ette, ei mahtund hinge, et alt märg oli.
Ja mõttekäigud Sinu teemast:
A) Jaapan - nii ongi, see ei ole mingi imedemaa, nagu siin kõik arvavad. Kuumus, kuumus ja veelkord kuumus. Mootorite tihendite elastsusest ongi järel ainult kunagi teadmine, et see
seal oli. Kõik on kuivanud ja oma tööeesmärgi kaotanud. Kivikõvad ja hakkavadki kõik järjest lekkima. Sama on ka sisudetailidega, nende maht on reaaslet muutunud ja kõik nigiseb-nagiseb, elab oma elu lõpuks. LS võib vabalt olla 60k, see ei näita midagi. Kui on olnud garažeeritud auto, on olukord muidugi kõvasti parem. UV ja kuumus lihtsalt nõuavad seal oma.
B) Need hüppersupper nanaotehnoloogiselt saja elektroodiga küünlad - MB mootorid on sigatundlikud nende osas ja probleeme rohkem, kui kasu. Mootori töö suudavad need kenasti halvata. NGK / BEHRU ja asi nii, nagu vaja.
PS Keretöödest oleks hvuitav pilte näha!
Edu!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”