18-06-2023, 05:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2023, 05:58 PM ja muutjaks oli JaaJaa.)
Aega on kulunud, kilomeetreid... raha, tagumised amordid plus vedrud. Viimased kaks ei vääri rohkem kirjutamist.
Spetsialistiga oli mõttevahetus.
Sümptomid-
Õhtuti töölt tulles/ kuumade ilmadega läheb turbo rõhk 5 käiguga möödasõite tehes 1,5-1,6 Bar. Aga olen saanud korraks ka 1,8
Hommikuti, kui on jahedam õhk siis vahemikus 1,2- 1,4Bar
( Varasemad numbrid, mis siin üles märgitud, pärinevad talve ja kevade ajalt. Jahedam õhk on teatavasti tihedam. )
Spetsialist vangutas pead ja tõdes, et mingit softi muutust sul küll pole vaja. Keegi eelmistest omanikest on juba ära teinud.
Nimelt- Om 611 tehase seadetes ei peaks minema üle 1,2 Bar'i ja tüüpiline on sinna kusagile 0,8-1.0 kantti.
Sama olevat Om612 seadistus. ( Sealt edasi pommitasin juba muude asjadega ja Om613 jäi küsimata)
Ka näikse olevat mõned read lollusi ära kustutatud. E270 kõrgsurvepumba istutamine peaks panema auto kohe hädaldama. Teisisõnu mootori tuli, mida pole veel näinud põlemas. Sama ka siis kui turbost peaks voolikud lahti lendama. ( On juhtunud ) Mingi kaitsesüsteem aga on jäetud alles. Vigase MAP anduriga piiras ennast 3000 pöördeni.
Kokkuvõtvalt arvas spetsialist, et kütusekaart on pandud MAP andurit järgima ja selle najal keedetakse mootorile sobiv supp.
Kui palju- vastus oli ebalev aga arvas, et pihustid on piiriks. Kinnitamata teooria kohaselt 125kw maksimum. ( Vaata pihustite postitust ) Softi piiludes saaks ilmselt paremini aimu.
Noh, see 105kw on seal vähemalt olemas.
Ka tuli kaasa hoiatus, 6 käigulise manuaal kasti kohta. 400Nm on viimane piir kui sidur vastu peab.
( Siduriga on valiku variante, sama mootorit kasutati Sprinter kaubikutel. )
Üle ei tasu minna. Samas jällegi 5G tronic, sõltuvalt mudelist, peab isegi 1000Nm vastu. ( Kasti softi muutus käib käsi-käes mootori omaga )
S320 turbo on pandud riiulile seisma. Mõtted on kahetised, tahaks- tahaks aga mis tast kasu kui muud asjad ei pea vastu ja muutus oleks ilmselt suht vaevu märgatav. Pigem teen vahejahutiga seonduva ümber ja tihedaks.
Jah, vahejahuti on ikka veel vana. Spetsialist soovitas võtta ette, kuna algupärane on nüüd tõsiselt piiri peal. Ühtlasi tuli soovitus kontrollida väljalaske survet või panna mõõdik jälgimiseks, et ei läheks asi liiga käest ära.
Põhimõte- Mõõtmine alati kollektorist, enne turbot.
Põhjused- Et mootor ei hakkaks vägisi gaase välja suruma või kui katalüsaator/summuti on umbes, näeks need ohu märgid ennetavalt ära. ( 8-9Bar olevat tema kogemuste järgi laiali lendamise eelduseks. )
Järgi annab enamjaolt plokikaane tihend. Niisiis, üks töö nimekirjas lisaks.
Muud asjad-
Rooste, oi rooste. Peab enne talve ette võtma ja kobrutavad paigad ära tegema. Ilmselt alates augustikuust on rohkem aega.
Poola lammutustes näikse olevat kere detaile lademetes ja mõistliku hinnaga. Juhi uks on alt äärest kõige hullem ja plaanis teha kiire swap.
Muud kohad saab veel nühkides ära päästa. Läbivat roostet pole.
Näide https://ovoko.fi/haku?man_id=2&cmc=936&c...s=1&page=1
Pioneeri juhtme needus sai lõpuks lahenduse. Carlink CP2A äratas moblas oleva Android auto süsteemi ja enam pole vaja eraldi juhet taha toppida. Ühendab automaatselt. https://www.mytrendyphone.fi/shop/carlin...jcEALw_wcB
Tuleb paus.
Spetsialistiga oli mõttevahetus.
Sümptomid-
Õhtuti töölt tulles/ kuumade ilmadega läheb turbo rõhk 5 käiguga möödasõite tehes 1,5-1,6 Bar. Aga olen saanud korraks ka 1,8
Hommikuti, kui on jahedam õhk siis vahemikus 1,2- 1,4Bar
( Varasemad numbrid, mis siin üles märgitud, pärinevad talve ja kevade ajalt. Jahedam õhk on teatavasti tihedam. )
Spetsialist vangutas pead ja tõdes, et mingit softi muutust sul küll pole vaja. Keegi eelmistest omanikest on juba ära teinud.
Nimelt- Om 611 tehase seadetes ei peaks minema üle 1,2 Bar'i ja tüüpiline on sinna kusagile 0,8-1.0 kantti.
Sama olevat Om612 seadistus. ( Sealt edasi pommitasin juba muude asjadega ja Om613 jäi küsimata)
Ka näikse olevat mõned read lollusi ära kustutatud. E270 kõrgsurvepumba istutamine peaks panema auto kohe hädaldama. Teisisõnu mootori tuli, mida pole veel näinud põlemas. Sama ka siis kui turbost peaks voolikud lahti lendama. ( On juhtunud ) Mingi kaitsesüsteem aga on jäetud alles. Vigase MAP anduriga piiras ennast 3000 pöördeni.
Kokkuvõtvalt arvas spetsialist, et kütusekaart on pandud MAP andurit järgima ja selle najal keedetakse mootorile sobiv supp.
Kui palju- vastus oli ebalev aga arvas, et pihustid on piiriks. Kinnitamata teooria kohaselt 125kw maksimum. ( Vaata pihustite postitust ) Softi piiludes saaks ilmselt paremini aimu.
Noh, see 105kw on seal vähemalt olemas.
Ka tuli kaasa hoiatus, 6 käigulise manuaal kasti kohta. 400Nm on viimane piir kui sidur vastu peab.
( Siduriga on valiku variante, sama mootorit kasutati Sprinter kaubikutel. )
Üle ei tasu minna. Samas jällegi 5G tronic, sõltuvalt mudelist, peab isegi 1000Nm vastu. ( Kasti softi muutus käib käsi-käes mootori omaga )
S320 turbo on pandud riiulile seisma. Mõtted on kahetised, tahaks- tahaks aga mis tast kasu kui muud asjad ei pea vastu ja muutus oleks ilmselt suht vaevu märgatav. Pigem teen vahejahutiga seonduva ümber ja tihedaks.
Jah, vahejahuti on ikka veel vana. Spetsialist soovitas võtta ette, kuna algupärane on nüüd tõsiselt piiri peal. Ühtlasi tuli soovitus kontrollida väljalaske survet või panna mõõdik jälgimiseks, et ei läheks asi liiga käest ära.
Põhimõte- Mõõtmine alati kollektorist, enne turbot.
Põhjused- Et mootor ei hakkaks vägisi gaase välja suruma või kui katalüsaator/summuti on umbes, näeks need ohu märgid ennetavalt ära. ( 8-9Bar olevat tema kogemuste järgi laiali lendamise eelduseks. )
Järgi annab enamjaolt plokikaane tihend. Niisiis, üks töö nimekirjas lisaks.
Muud asjad-
Rooste, oi rooste. Peab enne talve ette võtma ja kobrutavad paigad ära tegema. Ilmselt alates augustikuust on rohkem aega.
Poola lammutustes näikse olevat kere detaile lademetes ja mõistliku hinnaga. Juhi uks on alt äärest kõige hullem ja plaanis teha kiire swap.
Muud kohad saab veel nühkides ära päästa. Läbivat roostet pole.
Näide https://ovoko.fi/haku?man_id=2&cmc=936&c...s=1&page=1
Pioneeri juhtme needus sai lõpuks lahenduse. Carlink CP2A äratas moblas oleva Android auto süsteemi ja enam pole vaja eraldi juhet taha toppida. Ühendab automaatselt. https://www.mytrendyphone.fi/shop/carlin...jcEALw_wcB
Tuleb paus.