31-05-2023, 04:13 PM
Ahoi,
Tead, see võib palju hullem olla kui Sa arvad.
Nimelt on nii, et neil vanadel Mercedestel on paagis pidevalt kerge alarõhk ehk vaakum ja paagi vent töötab läbi söefiltri, mis on esimese poritiiva all.
Kõik vanemad Mercedesed, millel on vent korras, teevad seega väikse "susina" kui paagikork maha keerata, sest õhk pääseb siis korgi kaudu paaki.
Kui see söefilter (või mõnel muul põhjusel ventilatsioon) kinni jääb, imetakse auto käimise ajal paak kokku.
Võimalik, et sel on muid seletusi ka, aga mina ei oskaks väga muul moel seletada, kuidas paagi ruumala sõitmisega väheneda saab, sest reaalselt ju sõites tarbitakse pealt kütust ära, mis tähendab, et kütusekogus jääb üha väiksemaks. Kui aga paak "lössi imetakse", võib selline värk vist juhtuda küll.
Ühesõnaga on kindlasti probleemiks paagi ventilatsioon, sest neil autodel ei käi see asi paagikorgi kaudu.
Jõudu võitlustes ja parimat soovides,
Västrik
Tead, see võib palju hullem olla kui Sa arvad.
Nimelt on nii, et neil vanadel Mercedestel on paagis pidevalt kerge alarõhk ehk vaakum ja paagi vent töötab läbi söefiltri, mis on esimese poritiiva all.
Kõik vanemad Mercedesed, millel on vent korras, teevad seega väikse "susina" kui paagikork maha keerata, sest õhk pääseb siis korgi kaudu paaki.
Kui see söefilter (või mõnel muul põhjusel ventilatsioon) kinni jääb, imetakse auto käimise ajal paak kokku.
Võimalik, et sel on muid seletusi ka, aga mina ei oskaks väga muul moel seletada, kuidas paagi ruumala sõitmisega väheneda saab, sest reaalselt ju sõites tarbitakse pealt kütust ära, mis tähendab, et kütusekogus jääb üha väiksemaks. Kui aga paak "lössi imetakse", võib selline värk vist juhtuda küll.
Ühesõnaga on kindlasti probleemiks paagi ventilatsioon, sest neil autodel ei käi see asi paagikorgi kaudu.
Jõudu võitlustes ja parimat soovides,
Västrik