Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M102 2.3L 97kw
#14
Sai siis co2 lekketest tehtud, sellega plokikaanetihendi leket ei tuvastanud, vähemasti agent ei muutnud värvi.
Selline ampull siis müügil mis vahetükiga lööd paisupaagi otsa ja valad re-agent sisse, annad mootoriga vähe tuure.
Meenutab visuaalselt seda mulksutit mis veini või õllekääritamisel kasutatakse.
Sai ka silindrite surved mõõdetud.
Minimaalse hälbega, (+ - 0,5) jäi sinna 12 kanti iga silinder.
Sai ka veesärk ja paisupaak spets vahendiga läbi pestud ja veega läbi loputatud ja uus jahutusvedelik sisse.
Vähe puhtam sai, sai ka seda ollust välja, aga nii kui vesi jälle ringi hakkas käima oli ka uue jahutusvedeliku sees uuesti veidi näha. Vist ikka ei saanud selle vahendiga täitsa puhtaks kõiki kanaleid esimese pesuga.
Endiselt jääb kahtlus kastiõli peale.
Tänud kaasaelajatele ja võib ka omapoolseid ideid pakkuda.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
M102 2.3L 97kw - Autor: Ramiak8 - 09-05-2023, 01:14 AM
RE: M102 2.3L 97kw - Autor: Ramiak8 - 09-05-2023, 10:59 PM
RE: M102 2.3L 97kw - Autor: Ramiak8 - 10-05-2023, 02:16 AM
RE: M102 2.3L 97kw - Autor: Ramiak8 - 10-05-2023, 09:35 AM
RE: M102 2.3L 97kw - Autor: Ramiak8 - 10-05-2023, 01:51 PM
RE: M102 2.3L 97kw - Autor: Ramiak8 - 14-05-2023, 11:53 PM
RE: M102 2.3L 97kw - Autor: Ramiak8 - 29-05-2023, 05:23 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne