Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M102 2.3L 97kw
#5
(10-05-2023, 01:25 AM)Sm. Västrik Kirjutas: Hei,

M102 mootori puhul on väga tavapärane, et plokikaanetihendi probleemide korral ei juhtu esialgu üldse midagi muud peale selle, et mootoriõli pääseb jahtusvedeliku sisse ja mitte vastupidi. Mootor sellest halvasti käima ei hakka, erilist survet veesärki ei teki ja keema ka ei lähe. Mootoriõli püsib tavaliselt samuti puhas. Eriti lahe on, et sõltuvalt konkreetsest juhtumist võib see asi veel niimoodi vabalt kümneid tuhandeid kilomeetreid sõita. Seega otseselt kiiret ei ole - vaataja jälgi ning küll lõpuks teada saab, milles päriselt viga. Smile

Ja muidugi tasub vist jälle välja tuua ka see, et M102 plokikaanetihendiprobleemid tekivad enamasti sellest, et riknenud ventikasidurit lülitava temperatuurianduri süül on mootor korra või rohkem kuuma saanud.

Igal juhul edu võitlustes!

Västrik

Tere!
Oli kunagi varasemalt samuti m102, küll aga 1.8.
Aga sellel läks paugust tihend. Kõigepealt muutus mootor täiesti jõetuks, siis hakkas tagant valget suitsema.
Käis nagu auruvedur, pöördesse ei läinud ega tühikäiku hoidnud, oli tugev surve sees, lõi mahlad teispidi.

Venttikas ise on ees sundvendiks tehtud eelmise omaniku poolt ja minu käes kuuma pole saanud. Kuna olen autot omanud ligemale aasta siis selle variandi hetkel välistaks.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
M102 2.3L 97kw - Autor: Ramiak8 - 09-05-2023, 01:14 AM
RE: M102 2.3L 97kw - Autor: Ramiak8 - 09-05-2023, 10:59 PM
RE: M102 2.3L 97kw - Autor: Ramiak8 - 10-05-2023, 02:16 AM
RE: M102 2.3L 97kw - Autor: Ramiak8 - 10-05-2023, 09:35 AM
RE: M102 2.3L 97kw - Autor: Ramiak8 - 10-05-2023, 01:51 PM
RE: M102 2.3L 97kw - Autor: Ramiak8 - 14-05-2023, 11:53 PM
RE: M102 2.3L 97kw - Autor: Ramiak8 - 29-05-2023, 05:23 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne