Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M102 2.3L 97kw
#4
Hei,

M102 mootori puhul on väga tavapärane, et plokikaanetihendi probleemide korral ei juhtu esialgu üldse midagi muud peale selle, et mootoriõli pääseb jahtusvedeliku sisse ja mitte vastupidi. Mootor sellest halvasti käima ei hakka, erilist survet veesärki ei teki ja keema ka ei lähe. Mootoriõli püsib tavaliselt samuti puhas. Eriti lahe on, et sõltuvalt konkreetsest juhtumist võib see asi veel niimoodi vabalt kümneid tuhandeid kilomeetreid sõita. Seega otseselt kiiret ei ole - vaataja jälgi ning küll lõpuks teada saab, milles päriselt viga. Smile

Ja muidugi tasub vist jälle välja tuua ka see, et M102 plokikaanetihendiprobleemid tekivad enamasti sellest, et riknenud ventikasidurit lülitava temperatuurianduri süül on mootor korra või rohkem kuuma saanud.

Igal juhul edu võitlustes!

Västrik
Vasta


Sõnumeid selles teemas
M102 2.3L 97kw - Autor: Ramiak8 - 09-05-2023, 01:14 AM
RE: M102 2.3L 97kw - Autor: Ramiak8 - 09-05-2023, 10:59 PM
RE: M102 2.3L 97kw löga paisupaagi korgi all ja paagis sees - Autor: Sm. Västrik - 10-05-2023, 01:25 AM
RE: M102 2.3L 97kw - Autor: Ramiak8 - 10-05-2023, 02:16 AM
RE: M102 2.3L 97kw - Autor: Ramiak8 - 10-05-2023, 09:35 AM
RE: M102 2.3L 97kw - Autor: Ramiak8 - 10-05-2023, 01:51 PM
RE: M102 2.3L 97kw - Autor: Ramiak8 - 14-05-2023, 11:53 PM
RE: M102 2.3L 97kw - Autor: Ramiak8 - 29-05-2023, 05:23 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne