19-04-2023, 12:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-05-2024, 05:05 AM ja muutjaks oli Ramiak8.)
(19-04-2023, 12:11 PM)v6sa Kirjutas:(18-04-2023, 10:48 AM)Ramiak8 Kirjutas: Eks see 2.3 paras ikaldus ole seal vahel jah, tundideviisi igast eesti ja välismaa foorumeid kammides ei tundu diiseldamine üldse enam nii paha mõte.
Aga hakka otsast peale ja räägime peale registrist legaalsete paberitega ja viisakalt sõitva diiseldatud isendiga saabmist uuesti asja mõttekuse üle
Hakkame algusest: mis värvi on küünlad? Tee grupipilt, milles küünlad silindriti reas. Siis näeb, ons segu rikas, paras või lahja ja kas see käib kõigi silindrite kohta ühtviisi.
Jutu järgi ei saa ottomootorit diagnoosida
KE-Jet on elektriliselt (temperatuuri järgi) täpsustatav mehaanilien sissepritse. Seal ei timmi keegi midagi - nii palju, kui taldrikut alla tõmmatakse, kolbi ka liigutatakse ja mida pikem pilu on avatud, seda rohkem bensiini pritsepeast pihustitesse pressitakse.
Kõige aluseks on püsiv ja piisav kütuserõhk 6,3 bar.
Millise kütusega sõidad? Kaua see paagis marineerida jõuab enne ärapõletamist?
Kas keegi on "segu keeranud"?
,95
Küte väga kaua paagis ei marineeri, kuna ta suht janune, selline 10 sajale ja sõidan suht tihti, ehk iga päev või üle päeva, siis ta väga marineerida ei jõua.
Tangin tavaliselt poole paagi kaupa.
Segu mina keeranud pole, minuteada viimati keeras eelmine omanik, kes lõpuks sai tühikäigu ja co paika eelmine aasta. Rohkem näpitud ei ole.