18-04-2023, 11:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-04-2023, 11:09 AM ja muutjaks oli Ramiak8.)
(18-04-2023, 10:57 AM)kodutu Kirjutas:Nõustun, hindan ise samuti originaalsust ja tegelikult meeldiks see vana kupee bensukana rohkem.(18-04-2023, 10:48 AM)Ramiak8 Kirjutas:(18-04-2023, 10:43 AM)Mike22 Kirjutas:Eks see 2.3 paras ikaldus ole seal vahel jah, tundideviisi igast eesti ja välismaa foorumeid kammides ei tundu diiseldamine üldse enam nii paha mõte.(18-04-2023, 09:27 AM)Ramiak8 Kirjutas:(18-04-2023, 12:17 AM)Sm. Västrik Kirjutas: Hei. Huupi pakun, et jagajakaas ja küünlajuhtmed ei ole esimeses nooruses ja niiskus hullas jagajakaane all.
Jagaja ja küünlajuhtmed koos hulga muu krempliga ära vahetatud eelmise omaniku poolt juba mitte niikaua aega tagasi (aasta, kaks). Mis muidugi ei välista, et võib siiski asi neis olla.
Need võib vahetada iga vihmase ilmaga sellise mootori puhul
Ma arvan, et selle diiseldamise jutuga sa ajad siin foorumis vihale päris paljud inimesed. Enne kui traktoriks ehitad, siis tasuks mõelda 2.0/2.2/2.8/3.2 EFI pritsega mootorite peale, nende paigaldus ei ole midagi keerulist.
Aga muidugi kõige mõistlikum oleks säilitada sõiduk originaalina ja külastada Tallinnas Speedsteri Hannest, kes sul selle KE-Jeti käima paneb nii nagu vaja.
On kõvasti ajastutruum ja päris mõnus on isegi selle R4ga sõita.
Nurrub vanale bensukale omaselt hästi.
Lihtsalt... ta on kordades probleemsem kui mõni lihtne diisel.
Aga ilmselt tuleb jah Hannese või mõne muu pädeviku juurde minna.