09-04-2023, 03:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-04-2023, 03:39 PM ja muutjaks oli JaaJaa.)
Kustutasin vahepealse postituse tahtlikult, kuna see oli liiga ennatlik.
Nüüd on rohkem kilomeetreid läbitud ja info adekvaatsem.
Loomulikult muutus paremaks.
Pihustid: A6110710787
Ostetud PP Market https://ppmarket.fi/ kaudu Soomes. ( Suur osade valik ) Hinnad on mõistlikumad kui autodoc'is või mõnes muus sama laadses.
Õigupoolest, Veho on absoluutselt viimane koht kuhu raha kinkida.
Pihustite ostmisel soovitan jälgida vanade tagastamisega seonduvat ja tasub enne ostmist välja uurida-
Kas pandi hind on juba lisatud hinnale või ei.
Kas pandi maks lisatakse siis kui vanu ei tagastata.
Kuidas tagastatakse pandiraha ja mis aja jooksul? ( Näiteks autodoc hoiab summat kinni )
Mõned kaupmehed trikitavad sellega ja näitavad tegeliku hinda väiksemana.
( PP Market küsib pandiraha ainult siis kui vanu ei tagastata, aeg on mõistlik- 1 kuu )
Vahepeal:
Kardaani tugilaager vahetatud.
Kõik legendaarsed ulgumised näikse just selle sõlmega seonduvat. Tagumine ülekanne on küll ausalt viimane, mida kahtlustada.
Ulgus muide juba ostes aga korraks ja sõltuvalt temperatuurist. Ma ei pööranud sellele siis väga tähelepanu, kuna oli korraks tekkiv ja kaduv.
Nii 50 000 - 60 000km hiljem hakkas asi selgemaks muutuma ja talvel külmaga on häält rohkem kuulda.
Läks vahetusse. Motonetist ostetud varuosa, ei viitsinud eraldi hakata laagerit vahetama.
Tavotti tasub juurde panna, uued on olematu määrdega ja hakkab kohe laulma.
Kardaani nuudid märkisin kärniga. ( on kõva materjal ja odavam kärn ei jäta mingeid jälgi )
Sama kummileevenditega. Tasub kohad ära märkida.
Muus osas, kardaani ristis oli pisikene kulumine tunda, kui proovisin käega liigutada. Just selle nö tööraadiuse/pinna ( kuidas seda nüüd seletadagi... ) kohal mis kõige rohkem vatti saab. Samas pikki suunas ei midagi, oleks ilmselt ka juba tunda sõidu ajal. Hinnanguliselt 50 000-100 000 veel eluiga?
Nüüd siis kurvem pool.
Seoses töökoha vahetusega, vahetan ühtlasi ka auto kaubiku vastu. ( Hiace )
Seega võib projekti ja teema lugeda lõppenuks. Elu teeb omad muudatused ja vaja nendega kaasas käija.
Tegemata jäi-
Cooleri vahetus ja softi muudatus. Esimene on isegi valmis ostetud kõige muu juurde kuuluvaga. Pole jõudnud paigaldada.
Auto käib muidu kenasti ja surub kella järgi kuni 1,5bar ilusti välja. Möödasõidud ja kiirendamine on rahuldava aga mitte hea.
Nüüd on rohkem kilomeetreid läbitud ja info adekvaatsem.
Loomulikult muutus paremaks.
Pihustid: A6110710787
Ostetud PP Market https://ppmarket.fi/ kaudu Soomes. ( Suur osade valik ) Hinnad on mõistlikumad kui autodoc'is või mõnes muus sama laadses.
Õigupoolest, Veho on absoluutselt viimane koht kuhu raha kinkida.
Pihustite ostmisel soovitan jälgida vanade tagastamisega seonduvat ja tasub enne ostmist välja uurida-
Kas pandi hind on juba lisatud hinnale või ei.
Kas pandi maks lisatakse siis kui vanu ei tagastata.
Kuidas tagastatakse pandiraha ja mis aja jooksul? ( Näiteks autodoc hoiab summat kinni )
Mõned kaupmehed trikitavad sellega ja näitavad tegeliku hinda väiksemana.
( PP Market küsib pandiraha ainult siis kui vanu ei tagastata, aeg on mõistlik- 1 kuu )
Vahepeal:
Kardaani tugilaager vahetatud.
Kõik legendaarsed ulgumised näikse just selle sõlmega seonduvat. Tagumine ülekanne on küll ausalt viimane, mida kahtlustada.
Ulgus muide juba ostes aga korraks ja sõltuvalt temperatuurist. Ma ei pööranud sellele siis väga tähelepanu, kuna oli korraks tekkiv ja kaduv.
Nii 50 000 - 60 000km hiljem hakkas asi selgemaks muutuma ja talvel külmaga on häält rohkem kuulda.
Läks vahetusse. Motonetist ostetud varuosa, ei viitsinud eraldi hakata laagerit vahetama.
Tavotti tasub juurde panna, uued on olematu määrdega ja hakkab kohe laulma.
Kardaani nuudid märkisin kärniga. ( on kõva materjal ja odavam kärn ei jäta mingeid jälgi )
Sama kummileevenditega. Tasub kohad ära märkida.
Muus osas, kardaani ristis oli pisikene kulumine tunda, kui proovisin käega liigutada. Just selle nö tööraadiuse/pinna ( kuidas seda nüüd seletadagi... ) kohal mis kõige rohkem vatti saab. Samas pikki suunas ei midagi, oleks ilmselt ka juba tunda sõidu ajal. Hinnanguliselt 50 000-100 000 veel eluiga?
Nüüd siis kurvem pool.
Seoses töökoha vahetusega, vahetan ühtlasi ka auto kaubiku vastu. ( Hiace )
Seega võib projekti ja teema lugeda lõppenuks. Elu teeb omad muudatused ja vaja nendega kaasas käija.
Tegemata jäi-
Cooleri vahetus ja softi muudatus. Esimene on isegi valmis ostetud kõige muu juurde kuuluvaga. Pole jõudnud paigaldada.
Auto käib muidu kenasti ja surub kella järgi kuni 1,5bar ilusti välja. Möödasõidud ja kiirendamine on rahuldava aga mitte hea.