04-04-2023, 02:37 AM
(03-04-2023, 09:46 AM)v6sa Kirjutas:(03-04-2023, 12:08 AM)Alr77 Kirjutas: ...
Huvitav mida need autod siis teevad,kelle omanik õli mingi 15-20tkm välbaga vahetavad?
...
Nendel surevad mootorid peale garantiiaega maha.
Jutt erinevate õlide erineva püsivuse kohta peab paika. Siin tuleb veel arvestada ka seda, et mootorid on juba tehasest tulles igaüks oma lõtkudega (siiski tolerantside piires!), millest omakorda erinev kasutusmuster voolibki üsna erineva iseloomuga isendid. Sellest tulenevalt kaks "sama" mootorit ei pruugi üldse sarnaselt käituda 200 kkm järel...
Puhastusprotsessis õlissesattuv kütus ja selle tõttu järjest halvenevad õli määrimisomadused on lõiv, mida kõik autokasutajad peavad maksma selle eest, et jääkarud sulaks aeglasemalt ja Mexico City südalinnas midagi ka suvekuumas hingata oleks...
Kasutaja saab ainult sedapalju mõjutada, et ei osta endale lühikeste otste sutsimiseks diislit vaid bensuka/elektrika. Mida pikemad otsad, seda vähem muret kütusega õlis
No ma eelmise omaniku harjumusi ei tea,aga mul õnneks 2/3 läbisõidust ikka linnast väljas.Et peab sellest diislist kuidagi rõõmu tundma
![Eusa_angel Eusa_angel](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_angel.gif)
Lihtsalt see on kummaline,et eelmise 10k välbaga oli varras ikka vähem märg.Mul ostes juba 2 kerget leket ka ja väga pead sellega ei vaevanud.Aga viimane 10k on veidi häiriv...
Kuidas mersud muidu filtrit kärsatavad?
Volkaril on näiteks sõites tunda põletamine.Kerge jõu kadu ja hääle muutus.
Ma enda omal pole kordagi tähele pannud,millal protsess algaks või lõppeks...
Alar