10-03-2023, 11:29 PM
(10-03-2023, 01:41 AM)Sm. Västrik Kirjutas: mida ta valesti teeb või ei tee. Selle ajastu autodel on pidevalt kütusesurve üleval ja pihusti peab vaid avanema ning kütuse "välja lubama" (mis sisuliselt teebki temast tõepoolest klapi).Seda, et külmkäivituspihusti tuksis on, tuleb vist pigem päris harva ette võrreldes olukordadega, kus teda ei lülitata mõnel muul põhjusel.No niisama, igaks juhuks küsin, et kas teda kindlasti üldse tarvis ongi.
Tarvis kindlasti ei ole. Kuna miinuskraadidega ei sõida. Samas on õhkõrn võimalus et ta ei pritsi vaid "kuseb ja uputab" ja seega kahtlusalune ühes jõukadumise afääris, mis esineb kuni mootori töötemperatuuri saavutamiseni. Peamine kahtlusalune (ja tema duplikaatvaruosa) rõhuregulaator on hetkel demonteeritud olekus ja ootab uusi tihendeid jms. Väga loodan, et ei pea sedasama pritsepeaga tegema...