12-11-2022, 11:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-11-2022, 11:30 PM ja muutjaks oli vreps.)
(10-11-2022, 01:06 PM)v6sa Kirjutas: Kinnitan: õlirõhk mõõta, vaim valmis panna mootori avamiseks.
Aga enne võtta üks poolemeetrine (või pikemal mehel pikem) puupulk ja kuulata iga pihustit eraldi. Kui kolks käib ühe konkreetse pihusti peal, siis võiks proovida pihusteid ringi tõsta. Selleks pole isegi uusi seibe ja polte vaja, et veenduda, kas kolks liigub koos pihustiga või jääb silindrisse.
Põhimõtteliselt kuuleb kogemustega tegelane selle puutoikaga ära ka saalekolksu.
Nende om651 mootorite kohta käivad igasugused naised saunas jutud, kes sõidab pool milli ilma mingi jamata, kellel jookseb kohe esimese saja tuhandega kokku.
Õlirõhu õigena hoidmiseks on seal tark pump ja selle juhtsolenoidi vahetavad mõned rõhu maksimaalsena hoidmiseks spets jubina vastu kood A0019905317.
Väidetavalt pidid selle mootoriga olema need jamad just kaubikutel ökotamise tulemusel st. manuaalkast ja hoitakse väikseid pöördeid.
Taksod saksas panevad enamus selle mootoriga ja kui mingi suurem probleem oleks siis vaevalt nad seda kasutaks.
Krt. seda teab mis õige on.
numerus stultorum, infinitus est