11-11-2022, 09:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2022, 12:54 PM ja muutjaks oli JaaJaa.)
Natuke teooriat.
Pumbaga näikse olevat vedanud. ( E270'st ) Nimelt netis kaevates, selgus et tava olukorras ei peaks süsteem üldsegi lubama sellist vahetust, kuna raili survet valvatakse mõlemat pidi. Täpsemalt min ja max väärtus. Kui asi läheb piiridest välja, tuleb käsk mootori seiskamiseks.
Mul teeb vahest tühikäigul, kohapealt minnes nii et "jätab korraks vahele" aga jääb käima. St. miski ei ole ecule surve kohalt meelt mööda aga hetkel kui see otsustab mootori ära tappa, langeb ühtlasi raili surve ning jääb ikkagi käima.
Asi on nüüd kas pumbas endas, mis sobiva piiri peale kulunud või raili surve andurites.
Parandan:
Asi on hoopis pihustites, kuna need on harjunud käima teatud piirini ja teatud kohas kulunud rohkem. Sisemine nõel võib suurema kütuse püüdega jääda hetkeks kinni ja sestap tuleb käsk, tapa mootor.
Turbo
Näikse hästi toimivat, linnasõidul, teatud tingimustel ( Kolmanda käiguga ) ärkab isegi juba 1000 pöördest ja laeb 0,2- 0,3 bar rõhku.
Viimane lõpp käib meeletult kiiresti, tähendab- seier lausa hüppab 1bar ja edasi.
Auto näikse ise piiravat mingil moel rõhku, sest vahepeal teeb mingi jõnksu 1,2 peal ja siis läheb uuesti ülesse. Ajaliselt on kõik siiski meeletult kiire ja minekus seda ei tunne.
Mõttes oleks Map sensor bleedingut proovida aga enne peab vahejahuti ära vahetama.
Originaal lendab 2Bar'iga ( või enne seda ) laiali, vahejahuti otsadesse pressitud plastikud annavad järgi.
Pihustid
Om 611 ja Om612 on mitmeski asjas sarnased, võib ütelda et teisele on pandud üks silinder juurde + muud asjad.
Täpsemat infot on aga suht keeruline ja segav leida. Suuremalt osalt just segav.
Mõlema mootori pihustid on muide samad. ( C220 ja E270 ) See selgitab ka, miks C220 pihustites on 20% varu, kuna need käivad ühtlasi suuremasse mootorisse. ( 2.7 )
Erinevad on 200 ja 320. Pihustid mõõtmetelt teistsugused ja erineva kujuga.
Mis aga 220 ja 270 sobivad on AMG 3.0
Ja siin olen taas suurelt osalt teadmatuses.
Soomlased istutasid need ilma probleemideta autosse aga rohkem mitte mingit infot.
Om number A6120700287 Või Bosch 0445110151 ja 0445110152
------------------------------------------------------------------------------------------
Parandused/ täiendamised
AMG C30 On tehtud tegelikult 270 mootorist, see selgitab ka pihustite sarnasuse.
Süsteemi surve on sama, 1350 bar
Erinevused tulevad pihusti korpusest ja otsadest. Korpus on tehtud 1600 survele ja otsad 7 või 9 augulised.
Ehk siis pihusti suudab anda rohkem kütust läbi ja töötada kõrgema süsteemi survega.
Soomlased väidavad et ainult pihustite vahetusega tuleb märgatav vahe. Küll aga käib kaasas soovitus, muuta kütuse kaardid auto mälust, et saavutada "see parim" tulemus.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Mis nüüd enda tegemisi puudutab siis plaan on järgmine:
Pihustid lähevad tegemisse. Alles selle järel on mõtet proovida softi muuta, kuna vanad võivad olla teab- millised.
Vahejahuti tuleb teine. Softi muutustega saab ühtlasi tõsta turbo rõhku ning originaal ei pruugi vastu pidada.
Algupärased pihustid peaks võimaldama kuni 20% rohkem ja esialgu ei hakka muud tegema, kuna käigukast, sidur jms annaks otsad.
Tuleb paus.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Pihusti info A6110701787
Pumbaga näikse olevat vedanud. ( E270'st ) Nimelt netis kaevates, selgus et tava olukorras ei peaks süsteem üldsegi lubama sellist vahetust, kuna raili survet valvatakse mõlemat pidi. Täpsemalt min ja max väärtus. Kui asi läheb piiridest välja, tuleb käsk mootori seiskamiseks.
Mul teeb vahest tühikäigul, kohapealt minnes nii et "jätab korraks vahele" aga jääb käima. St. miski ei ole ecule surve kohalt meelt mööda aga hetkel kui see otsustab mootori ära tappa, langeb ühtlasi raili surve ning jääb ikkagi käima.
Asi on nüüd kas pumbas endas, mis sobiva piiri peale kulunud või raili surve andurites.
Parandan:
Asi on hoopis pihustites, kuna need on harjunud käima teatud piirini ja teatud kohas kulunud rohkem. Sisemine nõel võib suurema kütuse püüdega jääda hetkeks kinni ja sestap tuleb käsk, tapa mootor.
Turbo
Näikse hästi toimivat, linnasõidul, teatud tingimustel ( Kolmanda käiguga ) ärkab isegi juba 1000 pöördest ja laeb 0,2- 0,3 bar rõhku.
Viimane lõpp käib meeletult kiiresti, tähendab- seier lausa hüppab 1bar ja edasi.
Auto näikse ise piiravat mingil moel rõhku, sest vahepeal teeb mingi jõnksu 1,2 peal ja siis läheb uuesti ülesse. Ajaliselt on kõik siiski meeletult kiire ja minekus seda ei tunne.
Mõttes oleks Map sensor bleedingut proovida aga enne peab vahejahuti ära vahetama.
Originaal lendab 2Bar'iga ( või enne seda ) laiali, vahejahuti otsadesse pressitud plastikud annavad järgi.
Pihustid
Om 611 ja Om612 on mitmeski asjas sarnased, võib ütelda et teisele on pandud üks silinder juurde + muud asjad.
Täpsemat infot on aga suht keeruline ja segav leida. Suuremalt osalt just segav.
Mõlema mootori pihustid on muide samad. ( C220 ja E270 ) See selgitab ka, miks C220 pihustites on 20% varu, kuna need käivad ühtlasi suuremasse mootorisse. ( 2.7 )
Erinevad on 200 ja 320. Pihustid mõõtmetelt teistsugused ja erineva kujuga.
Mis aga 220 ja 270 sobivad on AMG 3.0
Ja siin olen taas suurelt osalt teadmatuses.
Soomlased istutasid need ilma probleemideta autosse aga rohkem mitte mingit infot.
Om number A6120700287 Või Bosch 0445110151 ja 0445110152
------------------------------------------------------------------------------------------
Parandused/ täiendamised
AMG C30 On tehtud tegelikult 270 mootorist, see selgitab ka pihustite sarnasuse.
Süsteemi surve on sama, 1350 bar
Erinevused tulevad pihusti korpusest ja otsadest. Korpus on tehtud 1600 survele ja otsad 7 või 9 augulised.
Ehk siis pihusti suudab anda rohkem kütust läbi ja töötada kõrgema süsteemi survega.
Soomlased väidavad et ainult pihustite vahetusega tuleb märgatav vahe. Küll aga käib kaasas soovitus, muuta kütuse kaardid auto mälust, et saavutada "see parim" tulemus.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Mis nüüd enda tegemisi puudutab siis plaan on järgmine:
Pihustid lähevad tegemisse. Alles selle järel on mõtet proovida softi muuta, kuna vanad võivad olla teab- millised.
Vahejahuti tuleb teine. Softi muutustega saab ühtlasi tõsta turbo rõhku ning originaal ei pruugi vastu pidada.
Algupärased pihustid peaks võimaldama kuni 20% rohkem ja esialgu ei hakka muud tegema, kuna käigukast, sidur jms annaks otsad.
Tuleb paus.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Pihusti info A6110701787
- MERCEDES-BENZ E-sarja Sedan (W210) (Valmistusvuosi 07.1999 - 03.2002, 116 - 170 HV, Diesel)
- MERCEDES-BENZ E-sarja T-modell (S210) (Valmistusvuosi 05.1999 - 03.2003, 136 - 170 HV, Diesel)
- MERCEDES-BENZ C-sarja Sedan (W203) (Valmistusvuosi 05.2000 - 02.2007, 102 - 170 HV, Diesel)
- MERCEDES-BENZ C-sarja Sportcoupe (CL203) (Valmistusvuosi 03.2001 - 01.2004, 136 - 143 HV, Diesel) <<<< Minu auto
- MERCEDES-BENZ C-sarja T-modell (S203) (Valmistusvuosi 03.2001 - 08.2007, 116 - 170 HV, Diesel)
- MERCEDES-BENZ CLK Coupe (C209) (Valmistusvuosi 10.2002 - 05.2009, 163 - 170 HV, Diesel)
- MERCEDES-BENZ E-sarja Flatbed Kuorma-auto / Alusta (VF210) (Valmistusvuosi 07.1999 - 12.2002, 143 - 170 HV, Diesel)