01-11-2022, 01:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-11-2022, 03:29 PM ja muutjaks oli JaaJaa.)
Niisiis, uus siin ja mõttes oli tegemised üles kirjutada, kellegil ehk tulevikus kasu neist.
Autoks on Eesti mõistes vanake W203
Mark: C220 cdi
Väljalaskeaasta: 2001
Läbisõit: 430 tuhat ja midagi, täpsemalt ei mäleta ega huvita. Km lisandub kogu aeg, tööpäeviti umbes 140
Mootor: Om611.962
Muud tehn. andmed: 105Kw
Värvus: hõbedane
Lisavarustus: Püsikiiruse hoidja, piduri assistent ja veojõukontroll
Muud: 6 käiguline manuaal kast
Win: WDB2037061A126781
Ostetud sai kui Corollale keris ette pool miljonit. Algne hind jäi tublisti üle võimaluste 2750 küsiti, eelarve oli 2000
Tegelikult oleks soovinud pisikest kaubikut aga suurem osa selle hinnaklassiga olid suht hooratud, seega tui leppida millegi muuga.
Müüale ütlesin otse ja suht külmalt milline on tähtede seis, loomulikult vajus ta näost ära, saanud minu poolt nii julma kohtlemise osaliseks. Küsimuse peale, et kaas jääksid omadega plussi, vastas pettunud ilmel- ei.
Pakkusin Gorilla kauba peale, saad mida saad ja see on sinu. Lõime käed. Ise olin sündmuste kuluga rahul, kuna sain kohe vanast autost lahti.
Koju sõites vaagisin ostu üle ja tõdesin, et talve peaks välja venitama, kevadel ilmselt hakkab kolisema jne ( Suve lõpus, eelmine aasta st 2021 )
Nii ta läks. See aasta olen saanud kõik neetud vardakesed ära vahetada. Siit ka näpunäide teistele- esisilla 4 sarniirist kolm olid küpsed + roolivarda otsad. Kusjuures on tähelepanu väärne, et käega liigutades tundus kõik ok olevat. Vahe on selles et uusi pead sa jõuga liigutama ja see ongi reha mille otsa lihtne astuda.
Teine õppetund oli tagumise sillaga.
Tagumised rattad jäid märgatavalt viltu, peale jubinate paigaldust. Asja vaagides jõudsin järelduseni, et lõplik pingutamine tuleb teha masin tungi pealt alla lastuna, kuna teistpidi tehes pitsitatakse kummi puksid teatud asendisse ja see omakorda mõjutab päris palju.
Kolmas õppetund.
Esisilla jooksu sättimine.
Olgu nüüd mainitud et loomulikult oleks saanud lihtsamini, viies auto töökotta.
Jah, esimene keda proovisin ära rääkida oli Vianor kodulinnas. Keeldusid, kuna Mercedes-Benz on olemuselt liiga keeruline ja kliendid on kordvalt tulnud tagasi.
Tegid ettepaneku, et lähen margi hooldusesse, mis oleks siis Veho olnud siin pool lahte. Mõte ilus aga lahtioleku ajad kahjuks töötutele
No tõesti ei viitsi võtta päeva vabaks.
Läksin siis ise tegemise teed ja tee oli pikk ning konarlik. Ühtlasi selgus et kui rooli asendiga panna üle 12,5 kraadi mööda, käseb auto sind remonditöökotta. Täpsemalt lakkab BAS töötamast. Pika harjutamise järel oli tulemiks 1281mm mõlema ratta sisepoolelt mõõdetuna ning täpsus peab olema 1mm. ( kasutasin laser mõõdikut ) Juba 3mm annab ennast tunda ja rool ei ole nö vaba.
Vahepeal sai tellitud uued esituled. Ka siin oli tagasilööke. Nimelt Tavaline C ja sports coupe on näo poolest natuke erinevad. St et esimesed tuled ei sobi kokku. Esimesed läksid postiga tagasi ja õigeid lubati 3 kuu pärast jõuludeks. Jõulud tulid ilusad!
Vahepeal tuli näpu harjutusena pandud pihustite seibid. ( üks mullitas kergelt kuumana aga samas musta nõge ei olnud ühelgi. )
Iga 60 000 järel vaja vahetada.
Vahepeale jäävad õlivahetused ja muud pisemad asjad, mida nüüd hetkel ei viitsi hakata kirjutama.
Autoks on Eesti mõistes vanake W203
Mark: C220 cdi
Väljalaskeaasta: 2001
Läbisõit: 430 tuhat ja midagi, täpsemalt ei mäleta ega huvita. Km lisandub kogu aeg, tööpäeviti umbes 140
Mootor: Om611.962
Muud tehn. andmed: 105Kw
Värvus: hõbedane
Lisavarustus: Püsikiiruse hoidja, piduri assistent ja veojõukontroll
Muud: 6 käiguline manuaal kast
Win: WDB2037061A126781
Ostetud sai kui Corollale keris ette pool miljonit. Algne hind jäi tublisti üle võimaluste 2750 küsiti, eelarve oli 2000
Tegelikult oleks soovinud pisikest kaubikut aga suurem osa selle hinnaklassiga olid suht hooratud, seega tui leppida millegi muuga.
Müüale ütlesin otse ja suht külmalt milline on tähtede seis, loomulikult vajus ta näost ära, saanud minu poolt nii julma kohtlemise osaliseks. Küsimuse peale, et kaas jääksid omadega plussi, vastas pettunud ilmel- ei.
Pakkusin Gorilla kauba peale, saad mida saad ja see on sinu. Lõime käed. Ise olin sündmuste kuluga rahul, kuna sain kohe vanast autost lahti.
Koju sõites vaagisin ostu üle ja tõdesin, et talve peaks välja venitama, kevadel ilmselt hakkab kolisema jne ( Suve lõpus, eelmine aasta st 2021 )
Nii ta läks. See aasta olen saanud kõik neetud vardakesed ära vahetada. Siit ka näpunäide teistele- esisilla 4 sarniirist kolm olid küpsed + roolivarda otsad. Kusjuures on tähelepanu väärne, et käega liigutades tundus kõik ok olevat. Vahe on selles et uusi pead sa jõuga liigutama ja see ongi reha mille otsa lihtne astuda.
Teine õppetund oli tagumise sillaga.
Tagumised rattad jäid märgatavalt viltu, peale jubinate paigaldust. Asja vaagides jõudsin järelduseni, et lõplik pingutamine tuleb teha masin tungi pealt alla lastuna, kuna teistpidi tehes pitsitatakse kummi puksid teatud asendisse ja see omakorda mõjutab päris palju.
Kolmas õppetund.
Esisilla jooksu sättimine.
Olgu nüüd mainitud et loomulikult oleks saanud lihtsamini, viies auto töökotta.
Jah, esimene keda proovisin ära rääkida oli Vianor kodulinnas. Keeldusid, kuna Mercedes-Benz on olemuselt liiga keeruline ja kliendid on kordvalt tulnud tagasi.
Tegid ettepaneku, et lähen margi hooldusesse, mis oleks siis Veho olnud siin pool lahte. Mõte ilus aga lahtioleku ajad kahjuks töötutele
No tõesti ei viitsi võtta päeva vabaks.
Läksin siis ise tegemise teed ja tee oli pikk ning konarlik. Ühtlasi selgus et kui rooli asendiga panna üle 12,5 kraadi mööda, käseb auto sind remonditöökotta. Täpsemalt lakkab BAS töötamast. Pika harjutamise järel oli tulemiks 1281mm mõlema ratta sisepoolelt mõõdetuna ning täpsus peab olema 1mm. ( kasutasin laser mõõdikut ) Juba 3mm annab ennast tunda ja rool ei ole nö vaba.
Vahepeal sai tellitud uued esituled. Ka siin oli tagasilööke. Nimelt Tavaline C ja sports coupe on näo poolest natuke erinevad. St et esimesed tuled ei sobi kokku. Esimesed läksid postiga tagasi ja õigeid lubati 3 kuu pärast jõuludeks. Jõulud tulid ilusad!
Vahepeal tuli näpu harjutusena pandud pihustite seibid. ( üks mullitas kergelt kuumana aga samas musta nõge ei olnud ühelgi. )
Iga 60 000 järel vaja vahetada.
Vahepeale jäävad õlivahetused ja muud pisemad asjad, mida nüüd hetkel ei viitsi hakata kirjutama.