06-09-2022, 09:52 PM
Tere
Olen pidanud W 203 - sid pikalt. Üks oli bensukas, teine diisel. Elektrikaladega puutusin kokku selle ajajooksul mitmetega. Toon sulle välja erinevaid juhtumisi ja lahendusi, ehk saad sealt mingit motivatsiooni et asja uurida. Ühel juhul oli mul selline juhus kus kogu elektri süsteem peksis segast kadusid ära erinevad tuled, suunad ei töödanud ja peksis ka suvalisis erroreid ekraanile. Siis ole süüdlane käru pistikusse sisse mädanenud ülemineku adapter. Teisel juhul kui auto lihtsalt ei käivitunud teatud hetkedel oli süüdlaseks vesi starteris ( kuidas vöi miks see sinna sai ei oska keegi öelda) Panin uue starteri ja töötas vigadeta. Migi aeg läks pidevalt mootor avariisse põles läbi mingi jurakas mootori kaitse kaitsme karbis , peale mida hakkas ventikas täistuuridel huugama. Süüdi oli kinnikiilunud egr siibriid kolektori all. Aitas liigutamine ja siis töötas. Hiljem eemaldasin. Bensukal oli probleem, et iga aasta pidin vahetama lambda andureid seitse aastat järjest. Kuni viimasel aastal meie käes see auto enam ei käivitunud ja keegi teda käima ei suutnud saada. siis oli samuti igasugu veateateid kaas arvatud see coolant ja igasugu kuradi CAN vead ja suhtlus probleemid. Tol korral pani selle auto käima löpuks Rakveres Janis. Siis oli veaks miskine relee kuskil plokis, mis ei andnud ühendust vöi oli ise vigane. Aga see oli nii oluline relee, et kui see jupsis, siis pool masinat enam oma vahel ei suhelnud.
Mis ma tahan öelda W 203 on väga hea auto, aga ta on kole pirtsakas elektroonika koha pealt ja tahab saada häid ühendusi. Kui vöimalik kontrolli igasugu kahtalsed pistikud üle, et ei oleks sinised oksüüdist ja annaksid ühendust. See aitab teine kord. Minu arust on tal rooli lati küljes ka ju mingid pistikud. Kui sul seda vahetati kontrolli seal ümbruses iga pistik vöi juhe üle.
Ja kui siis ka jagu ei saa soovitan Janise poole pöörduda.
Siim
Olen pidanud W 203 - sid pikalt. Üks oli bensukas, teine diisel. Elektrikaladega puutusin kokku selle ajajooksul mitmetega. Toon sulle välja erinevaid juhtumisi ja lahendusi, ehk saad sealt mingit motivatsiooni et asja uurida. Ühel juhul oli mul selline juhus kus kogu elektri süsteem peksis segast kadusid ära erinevad tuled, suunad ei töödanud ja peksis ka suvalisis erroreid ekraanile. Siis ole süüdlane käru pistikusse sisse mädanenud ülemineku adapter. Teisel juhul kui auto lihtsalt ei käivitunud teatud hetkedel oli süüdlaseks vesi starteris ( kuidas vöi miks see sinna sai ei oska keegi öelda) Panin uue starteri ja töötas vigadeta. Migi aeg läks pidevalt mootor avariisse põles läbi mingi jurakas mootori kaitse kaitsme karbis , peale mida hakkas ventikas täistuuridel huugama. Süüdi oli kinnikiilunud egr siibriid kolektori all. Aitas liigutamine ja siis töötas. Hiljem eemaldasin. Bensukal oli probleem, et iga aasta pidin vahetama lambda andureid seitse aastat järjest. Kuni viimasel aastal meie käes see auto enam ei käivitunud ja keegi teda käima ei suutnud saada. siis oli samuti igasugu veateateid kaas arvatud see coolant ja igasugu kuradi CAN vead ja suhtlus probleemid. Tol korral pani selle auto käima löpuks Rakveres Janis. Siis oli veaks miskine relee kuskil plokis, mis ei andnud ühendust vöi oli ise vigane. Aga see oli nii oluline relee, et kui see jupsis, siis pool masinat enam oma vahel ei suhelnud.
Mis ma tahan öelda W 203 on väga hea auto, aga ta on kole pirtsakas elektroonika koha pealt ja tahab saada häid ühendusi. Kui vöimalik kontrolli igasugu kahtalsed pistikud üle, et ei oleks sinised oksüüdist ja annaksid ühendust. See aitab teine kord. Minu arust on tal rooli lati küljes ka ju mingid pistikud. Kui sul seda vahetati kontrolli seal ümbruses iga pistik vöi juhe üle.
Ja kui siis ka jagu ei saa soovitan Janise poole pöörduda.
Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.