26-07-2022, 10:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-07-2022, 10:44 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Hei.
Kuna probleem vist ei ole lahenenud, viskan suvaliselt ühe mõtte. Kas sel autol juhib turbot ehk ta rõhku hoovaga "juhtmootor"? Kui jah, siis need pahatihti lähevad tuksi ja sel juhul jääb turbo ühte asendisse "kinni". Väidetavalt saab ta niimoodi paremal juhul jääda asendisse, kus turborõhku pole, aga halvemal juhul on turborõhk kogu aeg maksimaalne. Kui turborõhk jääb maksimaalseks, keerab auto kütuse abil võimsust maha, mis seletaks võibolla ka seda, miks ta justkui kinni poob gaasi lisamisel.
Muidugi oleks sel juhul pisut hämmastav, et miks ta konkreetse asja viga sisse ei loe. Aga mine elektroonikat tea.
Igatahes neid juhtmooduleid või aktuaatoreid või kes teda kuidas nimetada soovib, õnnestub enamasti edukalt ka remontida ja vähemalt on idee, ükskõik kui rumal, minu poolt edasi antud.
Selles videos on vist see jubin nähtav.
https://youtu.be/uoow8HwIAyU
Edu võitlustes!
Västrik
Kuna probleem vist ei ole lahenenud, viskan suvaliselt ühe mõtte. Kas sel autol juhib turbot ehk ta rõhku hoovaga "juhtmootor"? Kui jah, siis need pahatihti lähevad tuksi ja sel juhul jääb turbo ühte asendisse "kinni". Väidetavalt saab ta niimoodi paremal juhul jääda asendisse, kus turborõhku pole, aga halvemal juhul on turborõhk kogu aeg maksimaalne. Kui turborõhk jääb maksimaalseks, keerab auto kütuse abil võimsust maha, mis seletaks võibolla ka seda, miks ta justkui kinni poob gaasi lisamisel.
Muidugi oleks sel juhul pisut hämmastav, et miks ta konkreetse asja viga sisse ei loe. Aga mine elektroonikat tea.
Igatahes neid juhtmooduleid või aktuaatoreid või kes teda kuidas nimetada soovib, õnnestub enamasti edukalt ka remontida ja vähemalt on idee, ükskõik kui rumal, minu poolt edasi antud.
Selles videos on vist see jubin nähtav.
https://youtu.be/uoow8HwIAyU
Edu võitlustes!
Västrik