11-07-2022, 10:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-07-2022, 10:26 PM ja muutjaks oli Rai66.)
Võin mingite sünonüümidega puusse panna.
Vigu jällegi ei näidanud. Sai sõidetud üle 100km elektrikuga. Paremeetritest: turbo rõhk väljalaskegaasides on väljalülitamise hetkel 4500-4600. Normaalne on äkki üle 2000, aga mitte nii palju. Muu kõik korras. Sai turbo rõhu andur ka üle kontrollitud. Manuaalselt oli võimalik 1500 panna. Töötas.
Et välistada Blueteci välja progemine, pani algse programmi tagasi. Midagi ei muutunud. Uus tagasi.
Sai arvutiga kõik tehtud, et välistada pisivead. Isegi tahmafiltri puhastus sai tehtud.
Kõigi näitajate järgi on justkui turbo labad vales asendis või midagi reguleerimata. Kuna viga tekkis vana turbo ( mis oli lõtkuga ) ajal ja uue vahetusega (Lesvenis) ära ei kadunud, siis kui suur on jälle tõenäosus, et uue turbo viga.
Mingi imeväike võimalus on ka õhukulu mõõtjad (HFM) koos toruga. Neid eraldi ei saa vahetada.
Homme suhtlen Lesveni Imrega , et mis ta neist kahest viimasest asjast arvab.
Vigu jällegi ei näidanud. Sai sõidetud üle 100km elektrikuga. Paremeetritest: turbo rõhk väljalaskegaasides on väljalülitamise hetkel 4500-4600. Normaalne on äkki üle 2000, aga mitte nii palju. Muu kõik korras. Sai turbo rõhu andur ka üle kontrollitud. Manuaalselt oli võimalik 1500 panna. Töötas.
Et välistada Blueteci välja progemine, pani algse programmi tagasi. Midagi ei muutunud. Uus tagasi.
Sai arvutiga kõik tehtud, et välistada pisivead. Isegi tahmafiltri puhastus sai tehtud.
Kõigi näitajate järgi on justkui turbo labad vales asendis või midagi reguleerimata. Kuna viga tekkis vana turbo ( mis oli lõtkuga ) ajal ja uue vahetusega (Lesvenis) ära ei kadunud, siis kui suur on jälle tõenäosus, et uue turbo viga.
Mingi imeväike võimalus on ka õhukulu mõõtjad (HFM) koos toruga. Neid eraldi ei saa vahetada.
Homme suhtlen Lesveni Imrega , et mis ta neist kahest viimasest asjast arvab.