23-04-2007, 07:38 PM
Proovitud. esmamulje on nii ja naa - nagu on ja nagu ei ole ka.
plussid:
+ rool palju funktsionaalsem - multifunktsionaalsed nupud palju lihtsamini arusaadavad ja mugavamad kasutada kui vanal
+ sõidumugavus - auklikul teel ei häiri 17" velg absoluutselt, peale sõitmist imestasin veel et kas tõesti on väiksemad veljed ja kõrge profiiliga rehv alla pandud
+ raadiojaamade häälestamine - visuaalselt näha kõik "läheduses olevad" raadiojaamad. raske kirjeldada, peab ise nägema, et ülevaade saada
+ bluetoothiga handsfree - handsfree on üldse tugev samm edasi võrreldes vana süsteemiga
+ 3-tsooniline kliima
miinused:
- salongi materjalid ja kujundus - olgugi, et salongis ei ole väga palju "kõva" plastikut kasutatud jääb mulje nagu sõidaks hyundaiga
- rool on ülevõimendatud - vanast sportliku maiguga c-klassist ei ole juttugi
- auto on üllatavalt vedel - ~100 km/h põike ajal õõtsub auto kahtlaselt
- istmed - olgugi, et tegemist on mersulikult heade istmetega, on praeguse c-klassi istmed oluliselt haledamad kui minu 203 kerega Mercedes-Benz omad. selja kontuur ei ole nii hästi regullitav nagu pneumaatikaga, istme külgtuge ei saa reguleerida jne
- "i-drive" laadne juhtratas on võrdlemisi mõttetu. kui bmw omal saab muuta ilma käsi ratta pealt tõstmata raadio rezhiimi (raadio pealt navi, telefoni või mis iganes muude asjade peale ümberlülitamine), siis c-klassil tuleb ikkagi kätt liigutada ja raadio paneelilt vastav rezhiim valida. samas, võibolla ma lihtsalt ei saanud asjale pihta kuidas seda tehakse. bemmi "force-feedback" on ka mugavuse mõttes hea. mersul see puudus.
kindlasti on plusse-miinuseid veel, aga hetkel midagi väga olulist ei meenu. hetkel on küll selline tunne, et mingit olulist argumenti, miks ma peaksin 203 vahetama 204 vastu lihtsalt ei eksisteeri. ühtlasi oli 204-st 203 istudes tunne nagu istuks opelist mersusse. võta sa siis kinni onju..
plussid:
+ rool palju funktsionaalsem - multifunktsionaalsed nupud palju lihtsamini arusaadavad ja mugavamad kasutada kui vanal
+ sõidumugavus - auklikul teel ei häiri 17" velg absoluutselt, peale sõitmist imestasin veel et kas tõesti on väiksemad veljed ja kõrge profiiliga rehv alla pandud
+ raadiojaamade häälestamine - visuaalselt näha kõik "läheduses olevad" raadiojaamad. raske kirjeldada, peab ise nägema, et ülevaade saada
+ bluetoothiga handsfree - handsfree on üldse tugev samm edasi võrreldes vana süsteemiga
+ 3-tsooniline kliima
miinused:
- salongi materjalid ja kujundus - olgugi, et salongis ei ole väga palju "kõva" plastikut kasutatud jääb mulje nagu sõidaks hyundaiga

- rool on ülevõimendatud - vanast sportliku maiguga c-klassist ei ole juttugi
- auto on üllatavalt vedel - ~100 km/h põike ajal õõtsub auto kahtlaselt
- istmed - olgugi, et tegemist on mersulikult heade istmetega, on praeguse c-klassi istmed oluliselt haledamad kui minu 203 kerega Mercedes-Benz omad. selja kontuur ei ole nii hästi regullitav nagu pneumaatikaga, istme külgtuge ei saa reguleerida jne
- "i-drive" laadne juhtratas on võrdlemisi mõttetu. kui bmw omal saab muuta ilma käsi ratta pealt tõstmata raadio rezhiimi (raadio pealt navi, telefoni või mis iganes muude asjade peale ümberlülitamine), siis c-klassil tuleb ikkagi kätt liigutada ja raadio paneelilt vastav rezhiim valida. samas, võibolla ma lihtsalt ei saanud asjale pihta kuidas seda tehakse. bemmi "force-feedback" on ka mugavuse mõttes hea. mersul see puudus.
kindlasti on plusse-miinuseid veel, aga hetkel midagi väga olulist ei meenu. hetkel on küll selline tunne, et mingit olulist argumenti, miks ma peaksin 203 vahetama 204 vastu lihtsalt ei eksisteeri. ühtlasi oli 204-st 203 istudes tunne nagu istuks opelist mersusse. võta sa siis kinni onju..