01-07-2022, 12:15 PM
(01-07-2022, 11:47 AM)sm. pelle Kirjutas: Õlisuits peale pikemat seismist viitab klapisääre tihenditele. Kui nüüd korras siis ma väga ei muretseks nende pärast veel. Kui auto oli pikalt seisnud siis tõenäoliselt olid need nii kuivad, et mingi õli pääses läbi.
Kui probleem muutub tihedamaks siis võiks need vahetada.
Küünlast ei saa õli silindrisse pääseda või mõtled küünalde vahetuse käigus pääses?
Ilmselt sattus kuidagi küünalde vahetuse käigus, sest autot ostes seda suitsu ei olnud. Kuna pooled silindrid ei töötanud, otsusasin alustuseks vahetada küünlad. Lihtsalt varasem praktika, et mitte keegi ei viitsi suurtel mootoritel mingil põhjusel küünlaid vahetada. Tegelikult teenib selle investeeringu tagasi esimese 500km pealt kokkuhoitud kütuse arvelt (keskmine kulu enne 34/100, nüüd 14/100 - jalg raske). V8-l lihtne teha ka võrreldes V12-ga. Tund aega pusimist ja valmis. Pärast seda suitses mitu päeva ja ainult käivituse hetkel. Nüüd kadunud.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,