30-06-2022, 10:57 PM
(29-06-2022, 10:48 AM)MAV Kirjutas: Tere!
Vajan abi seoses ühe mootori doonorautoga.
Soetasin ühe puterdava mootoriga S500, et võtta see doonoriks CLK320'le, kus 3,2 jääb minu arvates liiga lahjaks.
Alguses oli suht jõuetu ja üüratu kütusekulu. Vahetasin ära kõik 16 küünalt uute NGK platinum vastu (soovitati, et parem kui originaal) ja eluvaim autol taastus ning sõita täitsa nauditav.
Küünalde vahetusega märkasin, et parempoolne väljalaske kollektor on õline.
Ka vanad küünlad tagumistes silindrites olid täiesti lägased ja elektrood täis mingit plastiku laadset kitti.
Kui auto seisab pikemalt, siis tuleb käivitamisel sumbutist pahmakas valget õli põlemise suitsu.
Visuaalsel vaatlusel tundub, et mõni ehitaja on autot remontinud, kuna paljudel mootori tihenditel on näha välja pressiva silikooni jälgi. Arvatavasti on osa tihendeid asendatud silikooniga. Makroflexi ei leidnud.
Palun soovitage remondiettevõtet, kes suudab kindlaks teha sümptomid, kus kohast ja miks õli lekib ning suudab teha adekvaatse hinnapakkumise remondiks.
Kardan kõige hulllemat, et kolvirõngad kulunud, kui tõenäoline see oleks 300k sõitnud mootori puhul?
Kui kulud remondile on ebamõistlikud, eks siis tuleb padjad elimineerida ja romurallile minna.
Kui kolle tatine siis pigem kambrikaane tihendis asi, enda sellel nn barn findil oli sama mure seetõttu ma need ära ka tegin ja silikoon läheb siiski vaid karterituulutuse osale, kaane enda vahel peab ikka füüsiline tihend olema, nii palju võib sinna seda silikooni sõrme otsaga panna et tihend paigalduse aeg paigal püsiks aga mingi massiline pläkerdus on kindlasti vale lahendus, samuti lekib sealt siis ka küünalde peale ja saab ajapikku igalepoole pugeda kuhu ta soovib.