29-06-2022, 10:48 AM
Tere!
Vajan abi seoses ühe mootori doonorautoga.
Soetasin ühe puterdava mootoriga S500, et võtta see doonoriks CLK320'le, kus 3,2 jääb minu arvates liiga lahjaks.
Alguses oli suht jõuetu ja üüratu kütusekulu. Vahetasin ära kõik 16 küünalt uute NGK platinum vastu (soovitati, et parem kui originaal) ja eluvaim autol taastus ning sõita täitsa nauditav.
Küünalde vahetusega märkasin, et parempoolne väljalaske kollektor on õline.
Ka vanad küünlad tagumistes silindrites olid täiesti lägased ja elektrood täis mingit plastiku laadset kitti.
Kui auto seisab pikemalt, siis tuleb käivitamisel sumbutist pahmakas valget õli põlemise suitsu.
Visuaalsel vaatlusel tundub, et mõni ehitaja on autot remontinud, kuna paljudel mootori tihenditel on näha välja pressiva silikooni jälgi. Arvatavasti on osa tihendeid asendatud silikooniga. Makroflexi ei leidnud.
Palun soovitage remondiettevõtet, kes suudab kindlaks teha sümptomid, kus kohast ja miks õli lekib ning suudab teha adekvaatse hinnapakkumise remondiks.
Kardan kõige hulllemat, et kolvirõngad kulunud, kui tõenäoline see oleks 300k sõitnud mootori puhul?
Kui kulud remondile on ebamõistlikud, eks siis tuleb padjad elimineerida ja romurallile minna.
Vajan abi seoses ühe mootori doonorautoga.
Soetasin ühe puterdava mootoriga S500, et võtta see doonoriks CLK320'le, kus 3,2 jääb minu arvates liiga lahjaks.
Alguses oli suht jõuetu ja üüratu kütusekulu. Vahetasin ära kõik 16 küünalt uute NGK platinum vastu (soovitati, et parem kui originaal) ja eluvaim autol taastus ning sõita täitsa nauditav.
Küünalde vahetusega märkasin, et parempoolne väljalaske kollektor on õline.
Ka vanad küünlad tagumistes silindrites olid täiesti lägased ja elektrood täis mingit plastiku laadset kitti.
Kui auto seisab pikemalt, siis tuleb käivitamisel sumbutist pahmakas valget õli põlemise suitsu.
Visuaalsel vaatlusel tundub, et mõni ehitaja on autot remontinud, kuna paljudel mootori tihenditel on näha välja pressiva silikooni jälgi. Arvatavasti on osa tihendeid asendatud silikooniga. Makroflexi ei leidnud.
Palun soovitage remondiettevõtet, kes suudab kindlaks teha sümptomid, kus kohast ja miks õli lekib ning suudab teha adekvaatse hinnapakkumise remondiks.
Kardan kõige hulllemat, et kolvirõngad kulunud, kui tõenäoline see oleks 300k sõitnud mootori puhul?
Kui kulud remondile on ebamõistlikud, eks siis tuleb padjad elimineerida ja romurallile minna.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,