26-06-2022, 09:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-04-2023, 10:47 AM ja muutjaks oli Rai66.)
Ml 350 bluetec 3,0 cdi.
Kui kiirendades gaas põhja vajutada siis mingil kindlal pöördevahemikus ei ole gaasipedaalist enam mingit kasu, ei kiirenda, hoog väheneb.
Lased pedaali järgi ja vajutad rahulikult uuesti, siis kiirendab.
Kuna tihti ei vajuta põhjani, siis ei tea, millal see alguse sai. Esimene kord oli ka elektrik (Pets) kohe võtta, kes pani kompuutri külge ja see ei näidanud midagi.
Proovis ka sõidu ajal, et kas võtab mingi vea sisse, ei näidanud midagi.
Aga kuna mingi aeg tagasi oli Lesvenis mainitud, et turbol lõtk liiga suur, siis sai see ära vahetatud. Ei aidanud.
W163 400 cdi-l oli kunagi midagi sarnast, siis suri aga korralikult kiirendades välja. Aitas mingi õhurõhuanduri vahetusest.
Kas on mingeid kasulikke vihjeid. Lesven ja Hort raskustes.
Bluetec on ajus ringi või maha programmeeritud, ei teagi, kuidas seda nimetada.
Kui kiirendades gaas põhja vajutada siis mingil kindlal pöördevahemikus ei ole gaasipedaalist enam mingit kasu, ei kiirenda, hoog väheneb.
Lased pedaali järgi ja vajutad rahulikult uuesti, siis kiirendab.
Kuna tihti ei vajuta põhjani, siis ei tea, millal see alguse sai. Esimene kord oli ka elektrik (Pets) kohe võtta, kes pani kompuutri külge ja see ei näidanud midagi.
Proovis ka sõidu ajal, et kas võtab mingi vea sisse, ei näidanud midagi.
Aga kuna mingi aeg tagasi oli Lesvenis mainitud, et turbol lõtk liiga suur, siis sai see ära vahetatud. Ei aidanud.
W163 400 cdi-l oli kunagi midagi sarnast, siis suri aga korralikult kiirendades välja. Aitas mingi õhurõhuanduri vahetusest.
Kas on mingeid kasulikke vihjeid. Lesven ja Hort raskustes.
Bluetec on ajus ringi või maha programmeeritud, ei teagi, kuidas seda nimetada.