03-04-2022, 08:26 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2022, 08:32 AM  ja muutjaks oli andres23.)
	
	
	
		Tervitus,
kuna paar päeva tagasi käisin Ark-is enda r129-ga , siis värske kogemus autoga mis tulnud Ameerikast.
Autod mis on kuni 12/1997 - parktuled ei tohi põleda suunatules vaid peavad asuma põhitules.
- tagumine udutuli PEAB olema, aga Mercedestel on ta juba üldjuhul olemas ..
- rehvid peavad olema "pilka" peal antud mõõdus ja vähemalt 3mm + koormusindeks õige.
                                      
Autod mis on alates 01/1998 - KÕIGE VÄHEM KExxxI on siis kui auto saabub ümberasujaga, siis ei tule tegeleda mingi woodooga ega paberitega.
- üldjuhul EU sertifikaat ca 500.- ( mis sisaldab vajalike dokkide kontrolli ja mõõtmisi ), milles siis määratakse kas on vaja ka vahetada näiteks esituled. NÄiteks : r129 tavaline eurooplase esituli maksab 600.-/tk ja xenon tuli 2000.-/tk.
 
Protsess on umbes 3x pikem ajaliselt, kui euroopast toodava autoga.
Edu ja jaksu murega kodanikule !
Kõike paremat,
Andres.
	
	
	
	
kuna paar päeva tagasi käisin Ark-is enda r129-ga , siis värske kogemus autoga mis tulnud Ameerikast.
Autod mis on kuni 12/1997 - parktuled ei tohi põleda suunatules vaid peavad asuma põhitules.
- tagumine udutuli PEAB olema, aga Mercedestel on ta juba üldjuhul olemas ..
- rehvid peavad olema "pilka" peal antud mõõdus ja vähemalt 3mm + koormusindeks õige.
Autod mis on alates 01/1998 - KÕIGE VÄHEM KExxxI on siis kui auto saabub ümberasujaga, siis ei tule tegeleda mingi woodooga ega paberitega.
- üldjuhul EU sertifikaat ca 500.- ( mis sisaldab vajalike dokkide kontrolli ja mõõtmisi ), milles siis määratakse kas on vaja ka vahetada näiteks esituled. NÄiteks : r129 tavaline eurooplase esituli maksab 600.-/tk ja xenon tuli 2000.-/tk.
Protsess on umbes 3x pikem ajaliselt, kui euroopast toodava autoga.
Edu ja jaksu murega kodanikule !
Kõike paremat,
Andres.


 
 

 
