23-03-2022, 12:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-03-2022, 12:29 AM ja muutjaks oli MBR320.)
Täiendame teemat... pea aasta möödunud.
Viimasest sissekandest oli probleemiks tagumised õhkamordid. Sai need tegelikult, ka kohe vahetatud. ARK's sai ülevaatus läbitud ühegi märkuseta. Muidugi peale ülevaatust, andis tagumine õhkpadi saba ja tagumine ots vajus ööga alla. Õnneks nende vahetus lihtne ja sai ise ära vahetatud. Õnn kestis nädal aega ja punane kiri uuesti armatuuril. Jälle mingi jama õhkvedrustega. Star'ga sai tuvastatud, et õhkkompressor ei anna piisavalt rõhku. Kuna kehtis garantii läks see kontrolli. Õnneks oli remonditöökojal minu vana n.ö kohe katki minev kompressori alles ja läks see asemele. Mainin kohe ära , et see kontroll võttis ca 6+kuud ) ja peale vahetust jätsin vana ka igaks juhuks alles. Töötas veel)
Eelmisel kevadel, tuletas ennast kliima meelde. Külma ei puhu. Sai siis konditsioneer ära täidetud n.ö platsi peal. Öeldi et leket suurt ei ole. Muidugi oli see vale. Täpselt nädal kestis. Viisin R'i teisekohta ülevaatamisele. Selgus et tagumise kliima torud lasevad läbi ja kuivati katki. Sai siis need ka korda tehtud. Siis sain sõita kuni detsembrini ilma ühegi probleemita, kuni lambist generaator andis otsad. Mis seal siis ikka , puksiiriga mbgurusse ja tehti see ka korda.
Õnne jätkus selle aasta märtsini, kui esiots allavajus....lootsin, et pääsen patjade vahetusega, aga kus sa sellega. Krdi amordid ka õlised. Sai siis ette uued amordid koos patjadega. Eks rahakotile valus oli, aga elu läheb edasi. Vähemalt nüüd on kogu ring ära vahetatud ja garantii peal ja väga mugav sõita. Ei pea enam mõtlema airmaticu peale. Seda et õhkvedrustus välja visata, pole mõttesse tulnud. Lihtsalt on väga mugav.
Lisaks andis nüüd ka roolivõim endast märku. Rool on raske , eks teen selle ka lähimal nädalal ära.
Tundub, et olen enamus asju ära saanud vahetada... mootor ja käimar veel puutumata)
Raha numbreid ei taha enam kokku lüüa.. vist hakkab valus. Eks jälle aastaga 2-3k vahel see number on.
Mis teha. Sai vaadatud ka tuttuusi ( Tarraco, Allspace, Kodiaq) millede hind on nii lakke läinud, kuidagi imelik välja käia 45k€ 7kohalise auto eest, kus pole selle raha eest isegi nahksisu sees .. ja nad kõik on ikkagi väikesed võrreldes pika kerega R'ga. Mõtted on küll V klassi peal, aga no ei taha 40k eest osta kasutatud autot. Mine tea järsku need ka ei kesta ja sellisel juhul liisingule lisaks remondi arveid ei tahaks näha.
Hing ihkab midagi uuemat...Tundub, et kõige lihtsam lahendus enda oma müüki ja tuua saksast/Rootsist võimalikult väikse ls'ga facelift R klass 195kw mootoriga. Eks näis, kas leiab midagi
Viimasest sissekandest oli probleemiks tagumised õhkamordid. Sai need tegelikult, ka kohe vahetatud. ARK's sai ülevaatus läbitud ühegi märkuseta. Muidugi peale ülevaatust, andis tagumine õhkpadi saba ja tagumine ots vajus ööga alla. Õnneks nende vahetus lihtne ja sai ise ära vahetatud. Õnn kestis nädal aega ja punane kiri uuesti armatuuril. Jälle mingi jama õhkvedrustega. Star'ga sai tuvastatud, et õhkkompressor ei anna piisavalt rõhku. Kuna kehtis garantii läks see kontrolli. Õnneks oli remonditöökojal minu vana n.ö kohe katki minev kompressori alles ja läks see asemele. Mainin kohe ära , et see kontroll võttis ca 6+kuud ) ja peale vahetust jätsin vana ka igaks juhuks alles. Töötas veel)
Eelmisel kevadel, tuletas ennast kliima meelde. Külma ei puhu. Sai siis konditsioneer ära täidetud n.ö platsi peal. Öeldi et leket suurt ei ole. Muidugi oli see vale. Täpselt nädal kestis. Viisin R'i teisekohta ülevaatamisele. Selgus et tagumise kliima torud lasevad läbi ja kuivati katki. Sai siis need ka korda tehtud. Siis sain sõita kuni detsembrini ilma ühegi probleemita, kuni lambist generaator andis otsad. Mis seal siis ikka , puksiiriga mbgurusse ja tehti see ka korda.
Õnne jätkus selle aasta märtsini, kui esiots allavajus....lootsin, et pääsen patjade vahetusega, aga kus sa sellega. Krdi amordid ka õlised. Sai siis ette uued amordid koos patjadega. Eks rahakotile valus oli, aga elu läheb edasi. Vähemalt nüüd on kogu ring ära vahetatud ja garantii peal ja väga mugav sõita. Ei pea enam mõtlema airmaticu peale. Seda et õhkvedrustus välja visata, pole mõttesse tulnud. Lihtsalt on väga mugav.
Lisaks andis nüüd ka roolivõim endast märku. Rool on raske , eks teen selle ka lähimal nädalal ära.
Tundub, et olen enamus asju ära saanud vahetada... mootor ja käimar veel puutumata)
Raha numbreid ei taha enam kokku lüüa.. vist hakkab valus. Eks jälle aastaga 2-3k vahel see number on.
Mis teha. Sai vaadatud ka tuttuusi ( Tarraco, Allspace, Kodiaq) millede hind on nii lakke läinud, kuidagi imelik välja käia 45k€ 7kohalise auto eest, kus pole selle raha eest isegi nahksisu sees .. ja nad kõik on ikkagi väikesed võrreldes pika kerega R'ga. Mõtted on küll V klassi peal, aga no ei taha 40k eest osta kasutatud autot. Mine tea järsku need ka ei kesta ja sellisel juhul liisingule lisaks remondi arveid ei tahaks näha.
Hing ihkab midagi uuemat...Tundub, et kõige lihtsam lahendus enda oma müüki ja tuua saksast/Rootsist võimalikult väikse ls'ga facelift R klass 195kw mootoriga. Eks näis, kas leiab midagi