13-03-2022, 08:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-03-2022, 08:18 PM ja muutjaks oli Haasma.)
Olen juba oktoobri kuust omale maasturit vaadanud ja novembris jäi silma too Land cruiser. Sai omanikuga novembris räägitud, aga kuna oli suht kiire koguaeg, siis vaatama ei jõudnudki autot minna eelmine aasta. Veebruaris alguses oli auto jätkuvalt müügis ja käisin vaatamas- auto oli täpselt selline, mida tahan. Lolli peaga autot ära ei broneerinud, aga ütlesin, et tulen võtan 2 nädala pärast ära. Ja siis juhtus see, et paar päeva peale vaatamas käimist, osteti auto ära. Kuna autot ümber ei kirjutatud, siis jälgisin iga päev nii auto24 kui ka maanteeameti eteenindust, et näha, kas on ümber kirjutatud või ei. Kuna ümberkirjutamist ei oldud tehtud juba 3 nädalat, panin uuesti ostu kuulutused facebooki gruppidesse ja järgmisel päeval juba pakuti seda mulle. Egas siis midagi, sai kohe järgmisel päeval järgi mindud ja ära ta ostsin.
Käisin vaatamas ka Nissan Patroleid (Y61) aga kuna neil just püsikiiruse hoidjat polnud ja üldiselt olid kõik halvemas seisus, siis jätsin need valikust välja.
Mingi hetk hakkas mõte liikuma ka uuema, land cruiser 120 poole, aga ennem sai 95 ära toodud.
Autoks on siis Toyota Land Cruiser 95, 2001 aasta. Mootoriks 3liitrine diisel 120kw ja automaat kast. Ise muidugi eelistasin manuaali, aga kuna 95´tesi liikus väga vähe manuaalina, siis ei jäänud muud üle. Muidugi kohe peale ostu sai hooldus ära teha. Läbisõit on 419 000km
Üks põhjus, miks just too auto sai valitud, oli lisavarustus. Kindlasti tahtsin püsikiirusehoidjaga maasturit, ja see on konkreetsel masinal olemas. Samuti on ka veel töötav katuseluuk, konditsioneer, tagurduskaamera, 8 kohta, ees vints, taga voodi lahendus tehtud, akendele sääsevõrgud ja termokatted, mootori eelsoojendus ja muud pudipadi veel.
Esmamuljed on päris head. Peale ostu esimene sõit koju oli natuke harjumatu, kuna all olevad rehvid ei ole just kõige vaiksemad maantee kiirusel, aga selle harjus lõpuks ära.
Auto põhi eesmärgiks on matkamine. Otseselt teda kusagil "uputama" kindlasti ei hakka, aga kerget offroad tahaks proovida küll.
Aga kõik selle autoga korras pole- kõrvalistuja istmesoojendus ei tööta, käigukast pidi väga harva järsemal kiirendamisel libistama ja tagadiffri lukk ei tööta.
Hetkel on jäänud W124 tahaplaanile justkui, aga loodetavasti saab suvel temaga rohkem tegeleda.
Käisin vaatamas ka Nissan Patroleid (Y61) aga kuna neil just püsikiiruse hoidjat polnud ja üldiselt olid kõik halvemas seisus, siis jätsin need valikust välja.
Mingi hetk hakkas mõte liikuma ka uuema, land cruiser 120 poole, aga ennem sai 95 ära toodud.
Autoks on siis Toyota Land Cruiser 95, 2001 aasta. Mootoriks 3liitrine diisel 120kw ja automaat kast. Ise muidugi eelistasin manuaali, aga kuna 95´tesi liikus väga vähe manuaalina, siis ei jäänud muud üle. Muidugi kohe peale ostu sai hooldus ära teha. Läbisõit on 419 000km
Üks põhjus, miks just too auto sai valitud, oli lisavarustus. Kindlasti tahtsin püsikiirusehoidjaga maasturit, ja see on konkreetsel masinal olemas. Samuti on ka veel töötav katuseluuk, konditsioneer, tagurduskaamera, 8 kohta, ees vints, taga voodi lahendus tehtud, akendele sääsevõrgud ja termokatted, mootori eelsoojendus ja muud pudipadi veel.
Esmamuljed on päris head. Peale ostu esimene sõit koju oli natuke harjumatu, kuna all olevad rehvid ei ole just kõige vaiksemad maantee kiirusel, aga selle harjus lõpuks ära.
Auto põhi eesmärgiks on matkamine. Otseselt teda kusagil "uputama" kindlasti ei hakka, aga kerget offroad tahaks proovida küll.
Aga kõik selle autoga korras pole- kõrvalistuja istmesoojendus ei tööta, käigukast pidi väga harva järsemal kiirendamisel libistama ja tagadiffri lukk ei tööta.
Hetkel on jäänud W124 tahaplaanile justkui, aga loodetavasti saab suvel temaga rohkem tegeleda.