11-03-2022, 08:10 PM
Rööpa kiskumist ei välista/tekita rehvi mõõt, vaid tema serva profiil.
"Kandilise" külgseina ikka laugest servast välja ei keera...
Muide, need tehase antud mõõdud pole nalja pärast, auto vedrustus algab istmest ja lõppeb rehviga.
Eriti sellel robustsusel, nagu vana G on, mängib rehv erilist rollli.
Ja PS - Mercedesel (Nagu ka BMW ja Prosche jne) on oma konkreetsed rehvid (mudel sama, mõõt sama, raamistiku vahe), tasub tähiseid jälgida.
Olen tundud vahet, on vahe ja arvestatav.
"Kandilise" külgseina ikka laugest servast välja ei keera...
Muide, need tehase antud mõõdud pole nalja pärast, auto vedrustus algab istmest ja lõppeb rehviga.
Eriti sellel robustsusel, nagu vana G on, mängib rehv erilist rollli.
Ja PS - Mercedesel (Nagu ka BMW ja Prosche jne) on oma konkreetsed rehvid (mudel sama, mõõt sama, raamistiku vahe), tasub tähiseid jälgida.
Olen tundud vahet, on vahe ja arvestatav.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”