05-02-2022, 10:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-02-2022, 10:25 AM ja muutjaks oli Arkadi.T.)
No ma ei tea, minu jaoks assotsieerub 90 ndate algus siiski Soome markade ja Marlboroga. Tehti esimesed arglikud sammud kauboikapitalismi poole, sigaritest ei teadnud mina isegi unistada mitte.
Ei ole keegi teine nii loll, et w123 ehitada, seega ma teen seda siis ise. Seekord siis rati moodi asi. Eks paista mis temast lõpuks saab, eraldi teemat ei hakka tegema ja viskan siia pisut pildimateriali. Auto jõudsin minuni taas Saaremaalt, w126 naaberkülast.
Vähe lõigatud ja keevitatud on, aga õnneks teha vaja oluliselt vähem kui rohelisel oli. Näda alguses peaks keevitusega kõik olema.
Sisu on sellel autol väga viisakas, alates mattidest, istmetest ja lõpetades armatuuris, kus pragusid pole ja puit on uueväärne. Meeldivaks lisaks olemasolev hooldusraamat ja kasutusjuhend.
Seekord sai pilte rohkem kui juttu. Märtsis vaja hakata matkabussi ehitama, äkki saab selle auto selleks ajaks valmis ka.
Kui kellelgi pakkuda Ronal Penta 15, üksikut velge siis oleks huvi.
Ei ole keegi teine nii loll, et w123 ehitada, seega ma teen seda siis ise. Seekord siis rati moodi asi. Eks paista mis temast lõpuks saab, eraldi teemat ei hakka tegema ja viskan siia pisut pildimateriali. Auto jõudsin minuni taas Saaremaalt, w126 naaberkülast.
Vähe lõigatud ja keevitatud on, aga õnneks teha vaja oluliselt vähem kui rohelisel oli. Näda alguses peaks keevitusega kõik olema.
Sisu on sellel autol väga viisakas, alates mattidest, istmetest ja lõpetades armatuuris, kus pragusid pole ja puit on uueväärne. Meeldivaks lisaks olemasolev hooldusraamat ja kasutusjuhend.
Seekord sai pilte rohkem kui juttu. Märtsis vaja hakata matkabussi ehitama, äkki saab selle auto selleks ajaks valmis ka.
Kui kellelgi pakkuda Ronal Penta 15, üksikut velge siis oleks huvi.