25-01-2022, 10:04 PM
Ilus auto ja lahe jutt.
Kas need ribid on ikka ainult kondi jaoks? Käigukasti radikas saab ka läbi ribide õhku. Mul turbokal (ilma kondita) oli ka esimene tehasestange ribidega.
Kui ikkagi B-osa võtta, siis Lesveni omad oskasid aastaid tagasi odavalt väga ilusti istuva B-stange välja otsida (millel ka liistuavad õiged ja stangeliist vahetatav nagu originaalil). Sama ei saa öelda Alvadi mitte kõige odavama otsa kohta
Ps minu arust heade naastrehvidega on ka lahtise difriga vägagi libedal mõnus sõita ja auto veab end nagu iseenesest otseks, kui libisema ka läheb. Viimati kurvilisel musta jääga kaetud teel ei saanud algul aru, et libe ja imestasin, miks pidamine nii kahtlane on. Kui pidasin auto kinni, et rehve kontrollima minna, oli hea, et ise auto kõrval libisemisse ei läinud.
Kas need ribid on ikka ainult kondi jaoks? Käigukasti radikas saab ka läbi ribide õhku. Mul turbokal (ilma kondita) oli ka esimene tehasestange ribidega.
Kui ikkagi B-osa võtta, siis Lesveni omad oskasid aastaid tagasi odavalt väga ilusti istuva B-stange välja otsida (millel ka liistuavad õiged ja stangeliist vahetatav nagu originaalil). Sama ei saa öelda Alvadi mitte kõige odavama otsa kohta
Ps minu arust heade naastrehvidega on ka lahtise difriga vägagi libedal mõnus sõita ja auto veab end nagu iseenesest otseks, kui libisema ka läheb. Viimati kurvilisel musta jääga kaetud teel ei saanud algul aru, et libe ja imestasin, miks pidamine nii kahtlane on. Kui pidasin auto kinni, et rehve kontrollima minna, oli hea, et ise auto kõrval libisemisse ei läinud.