18-01-2022, 09:15 PM
![[Pilt: 20220108-110705.jpg]](https://i.postimg.cc/1zy4nnWJ/20220108-110705.jpg)
![[Pilt: 20220108-110717.jpg]](https://i.postimg.cc/FFwyfp0p/20220108-110717.jpg)
![[Pilt: 20220108-110818.jpg]](https://i.postimg.cc/kMSVHmtN/20220108-110818.jpg)
![[Pilt: 20220108-110857.jpg]](https://i.postimg.cc/rFWS54Jk/20220108-110857.jpg)
![[Pilt: 20220110-112312.jpg]](https://i.postimg.cc/1R8052V4/20220110-112312.jpg)
![[Pilt: 20220102-134256.jpg]](https://i.postimg.cc/RqrZMN61/20220102-134256.jpg)
![[Pilt: 20220118-200532.jpg]](https://i.postimg.cc/ZKQBC53d/20220118-200532.jpg)
Vahetatud eesüüterelee, rihmarullik, tegelenud juhtmestikuga, timmitud gaasipedaali asendit, trossi ja pumba poolt. Kindlasti midagi veel mis kohe ei meenugi.
Sõbrale autot ostes leidsin ühe w202 küljest sobiliku numbrialuse taha, mis rändas autole külge kohe kui numbrid ära vahetasin. Lasin ka üv kleepsu koha pressida, aga otsustasin kleepse talle ikkagi mitte panna. Selle asemel saab esiklaasi taga koha üv paberversioon. Becekeriga sain üle ja hetkel on sees Blaupunkt, et ei peaks juhtmeid retsima. Kapoti alla sai isolatsiooni ja teise tagumise puuduva porilapaka.
Igav ei hakka ja hetkel on eesmärk maiks valmis saada. Seda juhul kui enne maha ei müü teda. Lisaks pisematele asjadele nagu istmenahatüki vahetus ja paari puksi vahetamisele oleks vaja 5 detaili üle värvida, et rahule jääda.