08-01-2022, 11:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-01-2022, 11:38 AM ja muutjaks oli v6sa.)
MAV trollib igavusest, ei muud. Ta teab tegelikult väga hästi, et difris on ports hammasrattaid, mis õlil ei lase settida ja et vabadiffer jagab pöördemomendi alati võrdselt selle järgi, palju kundepoolne parasjagu suudab maha panna. Hõõrdlukuga difrit uutele sõiduautodele ei raisata.
Küsimus aga tekib siit, miks ei ürita ESP (õigemini selle alamsüsteem ETS) asjatult sudivat ratast pidurdada... W205 peab selline asi peale olema ja minu teadmistmööda ei lülita ka ESP väljalülitamine kaapeväldikut täiesti välja.
Küsimus aga tekib siit, miks ei ürita ESP (õigemini selle alamsüsteem ETS) asjatult sudivat ratast pidurdada... W205 peab selline asi peale olema ja minu teadmistmööda ei lülita ka ESP väljalülitamine kaapeväldikut täiesti välja.