27-12-2021, 03:57 PM
Ärge nüüd tampige kodanikku mutta, kellel endal käed peest välja ei kasva!
Relee oli nn I kui ka II generatsiooni Airmaticul kulukaup, uuematel ei tea.
Kõrguse andur asub rattakoopas, ülemise õõtsa pealt tuleb metallvarras temasse.
Meie "võrratus" kliimas ka need mädanevad/kiiluvad jne. Inspekteerimiseks keera ratas maha.
Nende varaaste kulisse tasuks isehoolsal omanikul aeg-ajalt määrida. Uued ei maksa esinduses suurt midagi.
Minu mõistus ütleb, et kui on autol aktiivne viga mälus, lööb amortide klapid kinni (avariirežiim, autol "vedrustuse" võime kaob, ülikäik, meenutab ABC sporti)
ja ei pruugigi kompressorit järgi lasta.
W221 puhul põhjustas seda avariirežiimi ka ntx kiirenduse anduri vea esinemine, ehk "ahelas" on ka kõik komponendid, kust Airmaticu info tema tööks saadakse.
PS Kompressoritel on (vähemalt paljudel MB mudelitel) ka filtrit ees õhuvõtul, kes ise asjalikum/hoolsam, tasuks neid vahetada.
Lööb niiskusega need laiali ja kompressorisse pasa sisse.
Mis amordi vahetusse puutub, siis OEM toodet võib julgelt ükshaaval vahetada, aftermarketit enda närvide- ja ajakulu tõttu kindlasti mitte!
Relee oli nn I kui ka II generatsiooni Airmaticul kulukaup, uuematel ei tea.
Kõrguse andur asub rattakoopas, ülemise õõtsa pealt tuleb metallvarras temasse.
Meie "võrratus" kliimas ka need mädanevad/kiiluvad jne. Inspekteerimiseks keera ratas maha.
Nende varaaste kulisse tasuks isehoolsal omanikul aeg-ajalt määrida. Uued ei maksa esinduses suurt midagi.
Minu mõistus ütleb, et kui on autol aktiivne viga mälus, lööb amortide klapid kinni (avariirežiim, autol "vedrustuse" võime kaob, ülikäik, meenutab ABC sporti)
ja ei pruugigi kompressorit järgi lasta.
W221 puhul põhjustas seda avariirežiimi ka ntx kiirenduse anduri vea esinemine, ehk "ahelas" on ka kõik komponendid, kust Airmaticu info tema tööks saadakse.
PS Kompressoritel on (vähemalt paljudel MB mudelitel) ka filtrit ees õhuvõtul, kes ise asjalikum/hoolsam, tasuks neid vahetada.
Lööb niiskusega need laiali ja kompressorisse pasa sisse.
Mis amordi vahetusse puutub, siis OEM toodet võib julgelt ükshaaval vahetada, aftermarketit enda närvide- ja ajakulu tõttu kindlasti mitte!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”