26-12-2021, 12:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-12-2021, 12:36 AM ja muutjaks oli sm. pelle.)
Siin mindi juhtmete jätkamise peale üle.
Edit: niipalju kui ma antud aja MB pistikuid lahti olen võtnud pole leidnud ühtegi press liidet, kõik on joodetud.
Googeldasin.
Bosch tõesti ei luba joota. (Vanematel korpusest, uuematel võtab õhu juhtme kaudu, aastat ei täpsustata, mis on uus, mis on vana. Info 2012/13 seisuga).
https://youtu.be/ex1Hki6-NHw
Lisaks võiks siis kasutada videos olevat ühendust. Kui pressliide teha õige tööriistaga, mitte näpitsatega, siis seal väga õhuliikumist ei jää.
Lisaks "uuematest uuemad" sensorid ei kasuta enam võrdlusõhku, vaid on "pumping current" tüüpi. Element neil on "zirconium oxide", mida näiteks ka tundub olevat 0258986505 (tootelehte ei leidnud aga osadel varuosalehtedel on Zr juurde märgitud).
Seega päris must-valge see pole.
See nüüd minu arvamus aga kui "pin" joota uuesti juhtme otsa siis ei juhtu midagi, kui just seda ei tee 100w kolvi ja meeletu tina kogusega.
See mitte joota on pigem kui uus lambda ühendatakse auto all lambda poolses otsas. Seal on vanad juhtmed oksüdeerunud, kui see ohtra tinaga kokku saadakse siis juhtme takistus pole enam see, mis peaks ja oht on lamdale viga teha.
Isiklikult ei teeks ma seal kandis mitte ühtegi ühendust, ei press ega joote.
Piltidena ma ei leidnud ühtegi lõiget kus oleks viidatud õhuvõtule läbi juhtme.
![[Pilt: 63629-oxygen-sensor-cut-section-985x1024.png]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/63629-oxygen-sensor-cut-section-985x1024.png)
![[Pilt: 68527-o2const.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/68527-o2const.jpg)
Edit: niipalju kui ma antud aja MB pistikuid lahti olen võtnud pole leidnud ühtegi press liidet, kõik on joodetud.
Googeldasin.
Bosch tõesti ei luba joota. (Vanematel korpusest, uuematel võtab õhu juhtme kaudu, aastat ei täpsustata, mis on uus, mis on vana. Info 2012/13 seisuga).
https://youtu.be/ex1Hki6-NHw
Lisaks võiks siis kasutada videos olevat ühendust. Kui pressliide teha õige tööriistaga, mitte näpitsatega, siis seal väga õhuliikumist ei jää.
Lisaks "uuematest uuemad" sensorid ei kasuta enam võrdlusõhku, vaid on "pumping current" tüüpi. Element neil on "zirconium oxide", mida näiteks ka tundub olevat 0258986505 (tootelehte ei leidnud aga osadel varuosalehtedel on Zr juurde märgitud).
Seega päris must-valge see pole.
See nüüd minu arvamus aga kui "pin" joota uuesti juhtme otsa siis ei juhtu midagi, kui just seda ei tee 100w kolvi ja meeletu tina kogusega.
See mitte joota on pigem kui uus lambda ühendatakse auto all lambda poolses otsas. Seal on vanad juhtmed oksüdeerunud, kui see ohtra tinaga kokku saadakse siis juhtme takistus pole enam see, mis peaks ja oht on lamdale viga teha.
Isiklikult ei teeks ma seal kandis mitte ühtegi ühendust, ei press ega joote.
Piltidena ma ei leidnud ühtegi lõiget kus oleks viidatud õhuvõtule läbi juhtme.
![[Pilt: 63629-oxygen-sensor-cut-section-985x1024.png]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/63629-oxygen-sensor-cut-section-985x1024.png)
![[Pilt: 68527-o2const.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/68527-o2const.jpg)
![[Pilt: 75573-Construction-view-of-both-the-narr...ors-23.png]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/75573-Construction-view-of-both-the-narrow-band-and-the-wide-band-oxygen-sensors-23.png)
Turbo