18-12-2021, 05:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-12-2021, 06:50 PM ja muutjaks oli dinowalk.)
(18-12-2021, 01:44 PM)Rolz Kirjutas: I gen W126 (tehase konditsioonis) oma mehhaanilise kütusesurve juhtimisega ei ole suuteline Lambda anduriga midagi tegema.
Sinu enda lingitud Benzworldi teemas, kohe alguses selline jutt:
https://www.benzworld.org/threads/k-jetr...t.2182425/
../ The K-Jetronic WITH LAMBDA system
2) The "Frequency Valve" addition, which is essentially a modified ELECTRIC FUEL INJECTOR inserted into one of the lines of the K-Jetronic fuel distributor. The Frequency valve is in parallel to the control pressure circuit from the "WUR", the warm up regulator, aka control pressure regulator. The frequency valve adds finer trim to control pressures than is possible through the purely mechanical WUR and fuel distributor. 3) An oxygen sensor in the exhaust.
/..
Lingitud jutu kontekst on w107 m117 450SL, sellegipoolest näitab see "et KJet (CIS, mehaaniline pritse) tehase konditsioonis koos WUR-iga (rõhuregulaator) on koostöös frequency valve-ga (FV) on "võimeline Lambda anduriga midagi tegema". Ehk siis minu arusaamist mööda ta "peenhäälestab rõhku", mida iganes see ka ei tähendaks. Võibolla seda, et kontrollrõhku korrigeeritakse vastavalt elektroonika abil väljalaske hapnikku analüüsides (siis juba ECU abil). See peaks tähendama aga seda, et WUR saab kütust ka FV kaudu, mitte ainult kütusejagajast. Ma siiski arvan et mul on just selline keerukas süsteem, seega peaksin nüüd selle info valguses oma auto kütuse liikumise torusid vaadeldes üle vaatama.
Ülaltoodu näitab seda et mehaaniline prits KJet teeb koostööd elektrooniliste komponentidega Lambda e. kati versioonis. Seda enne viidatud "üleminekuversiooni" kus tühikäiguklapp (või tühikäigumootor nagu mõned seda kutsuvad) asendati elektroonilisega ja ilmus EHA mis oskas õhku lugeda ja mis siis päädis KE-Jetronic versiooniga.
Nüüd kui sa väidad, et tore küll aga seda (lambdaga KJetti) tehti ainult w107 peal, siis peaks sulle kuidagi tõestama, et ka Gen1 Kjet w126 V8 oli teatud turgudel samasugune. Aga enne seda peaks me saavutama ühise arusaama sinu poolt pakutud definitsioonides: järelpaigaldatud omalooming ja retrofit. Mida sa selle all mõtled? Kas sa räägid Gen1 V8 W126 EURO autodest või kõigist toodetud Gen 1 V8 W126 autodest? Kui me selle EURO limitatsiooni kõrvaldaksime, kas sa siis ikka veel ei usu et W126 V8 Gen1 on tehases paigaldatud kõik need seadmed kui vastav turg kuhu see eksporditi seda nõudis?
Nagu näiteks siin on õhupumba rihma suurus ilusti üles pandud (MB 81-93 Maintenance Manual):
![[Pilt: 78785-belts2_V8_1980.png]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/78785-belts2_V8_1980.png)