Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur)
#15
Huvitav teema.
Millest tulenevalt otsustatakse ülevaatusel, et autol peab olema katalüsaator?
Tehnilise passi järgi ilmselt mitte.
Lappasin läbi oma autod ja avastasin, et, isegi 94 aasta ford cosforthil ja w140 600 '91 mersul ja 94a bmw 750'l pole katti tehnilises passis märgitud, loomulikult pole ka 126-l '83. Ainult alates 95 aasta autodel on passi märgitud.

Leidsin ühe ülevaatuse töökoja lehelt sellise info, mille järgi piisaks katist loobumiseks ühe rohelisest seibi mahakeeramisest paagi sisselaskes ja kleebise "unleaded fuel" eemaldamisega:
Paljudes reg-tunnistustes ei ole kirjutatud mootori tüüp: Bensiin-Kat. See aga ei pea tähendama veel, et lambdaandurit ja/või katalüsaatorit ei ole. Tänu sellisele asjaolule võib tekkida erinevaid lähenemisi erinevate tehnoülevaatajate poolt, kuna paljudes ülevaatuspunktides mõõdetakse heitgaasid enne auto alla minekut.
Lihtsamalt öeldes – heitgaaside mõõtmisel ja pärast hinnangu andmisel võidakse lambdaanduriga varustatud autole kohaldada palju lõdvemaid norme, mis on kohaldatavad ilma katalüsaatorita autodele.
Kui auto registreerimistunnistusel ei ole märget katalüsaatori olemasolu kohta, siis saab katalüsaatori kohustuslikkuses (ilma auto alla vaatamata) veenduda, kui avada bensiinipaagi, luuk millel võib leida ingliskeelse märke: UNLEADED FUEL ONLY. See märge tähendab, et antud autol tohib kasutada ainult pliiühenditest puhastatud bensiini, kuna puhastamata bensiini kasutamine ummistaks katalüsaatori põlemata pliiühenditega.
Kui luugil kirja ei ole, siis võib selline kiri olla kusagil armatuurlaual või mõõte-signalisatsioonivahendite bloki klaasil. Kui seal ka ei ole, siis pärast bensiinipaagi korgi avamist võib leida täiteavas rohelise rõnga, mis ei lase suurema toruläbimõõduga tankimispüstolit kasutada, kui ainult rohelise tunnusvärviga tankimispüstoliga automaadist.
Kui autol on kapoti alla toodud heitgaaside mõõtmise diagnostikatoru, siis on sellel autol alati katalüsaator ja tavaliselt lambdaandurit ei ole.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) - Autor: MAV - 18-12-2021, 01:13 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W221 S500 2006 Parktronic radar-andur SGM 15 10,318 25-02-2024, 10:46 AM
Viimane postitus: Rai66
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 415 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 594 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,573 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 624 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  CL 500 (C216) anomaalia GeorgJoo 5 1,159 08-11-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: Rolz
  W126 esitiivad brunosacco 2 1,148 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 730 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 kliima lisamine Akohin 7 2,859 03-02-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W220 500 4-matic vahekasti probleem. Rein 8 6,450 04-09-2019, 12:14 PM
Viimane postitus: sm. pelle



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne